• 06-41226543
  • hermanconnects@gmail.com (Gratis SEO Scan)

Scoren met content: 23 gratis SEO tips

Scoren met content: 23 gratis SEO tips

SEO content

Hoe schrijf je SEO content dat scoort?

Kwalitatief goede SEO content schrijven voor SEO doeleinden staat op ieders agenda, maar het wordt zelden goed gedaan. Nu denk je waarschijnlijk: “Dat is niet waar! Ik heb ’s werelds beste stuk content samengesteld over onderwerp Y. En dat is echt zo! Maar wat heeft het je opgeleverd? Is het aantal bezoekers op je website gestegen? Heb je meer zachte en harde conversies? Heb je meer omzet behaald met je website? Het maken van de best mogelijke content is helaas geen garantie voor succes. Een garantie op succes heb je eigenlijk nooit, maar je bent wel in staat om de kans op succes sterk te vergroten.

Wat is content?

Content betekent letterlijk inhoud. Content wordt beschikbaar gemaakt door een medium. Dit kan zowel online als offline zijn. Bij online hebben we het over een webpagina of een blog. Maar het kan ook een video of een vlog zijn. Content kun je ook delen via een website of via social media. Met content kan je antwoorden geven op vragen die bij je potentiële klanten leven. De maker van content wil in de meeste gevallen iets bereiken. Dat kan de verkoop van een product of dienst zijn. Maar ook het informeren van de doelgroep over een bepaalde aanbieding of een nieuwe dienstverlening kan een doel zijn.SEO content, Den Haag

Wat is een Content Marketing Strategie?

Een Content Marketing Strategie is een strategische benadering van de markt, die gefocust is op het maken en verspreiden van relevante, consistente en waardevolle content met als doel om het vooraf bepaalde publiek aan te trekken en te behouden. Met als ultiem resultaat ze aan te zetten tot winstgevend klantgedrag.

1. Ga voor de meest succesvolle SEO content

Het schrijven van goede SEO content vergt de nodige inspanningen. Het begint met onderzoek doen naar het onderwerp en een zoekwoordenonderzoek. Je gaat schrijven, verbeteren, nalezen, nog een keer verbeteren, stukken schrappen en stukjes toevoegen. Je voegt dan geweldige visuals of uitlegvideo’s toe. En dan krijgt het middelmatig 100 bezoeken en sterft het verkeer weg. Vervolgens komt er een gevestigd merk, dat een middelmatig stuk uitbrengt en duizenden bezoekers krijgt. Het wordt flink gedeeld en mensen zijn enthousiast over het stuk. Het is ongelooflijk frustrerend om dit te zien gebeuren. Je weet namelijk, dat de content van jouw concurrent middelmatig is.

Wat doet jouw concurrentie aan Content Marketing?

Het is helaas geen level playing field. Als underdog kan je verliezen van iemand, die meer geld te besteden heeft. Het schrijven van SEO content en SEO in het algemeen is echter ook je concurrent te slim af zijn.

Waarom?

Omdat het gevestigde merk een nieuwsbrief abonneelijst heeft van 200.000 geïnteresseerden en een grote groep volgers op Social Media heeft. De partij die deze SEO content promoot is bekend en wordt omringd door merkambassadeurs. Je gaat ze niet verslaan in hun eigen spel. Daarom stap je over op plan B of plan C of zelfs op plan D als dat nodig mocht zijn.

2. Identificeer jouw ideale klant avatar

Het concept van het definiëren van jouw ideale klant avatar is niets nieuws, maar het wordt vaak over het hoofd gezien als het gaat om het maken van content. Om content te creëren, die tot jouw doelgroep spreekt, moet je goed begrijpen wie ze zijn, wat ze willen en waarnaar ze online zoeken. Dit informeert niet alleen jouw zoekwoordonderzoek, maar ook hoe je SEO content kunt maken die hen dwingt om actie te ondernemen. Het doel hier is om zich te concentreren op de “gunstige kenmerken van jouw beste klant” en een persona te creëren die jouw ideale klant avatar wordt. Met dit in gedachten kan je vervolgens deze vragen beantwoorden om zeer gerichte SEO content te maken:

  • Wat zijn de top 3 worstelingen waarmee mijn publiek op dit moment wordt geconfronteerd?
  • Welke acties hebben ze genomen om deze worstelingen te overwinnen?
  • Waarom werkten die oplossingen niet voor hen?
  • Wat is hun belangrijkste doel als het gaat om [SEO, content, marketing, etc.]?
  • Waar zijn ze naar op zoek bij het werken met een bedrijf als het mijne?

Mijn advies voor goed scorende content

  • Choose your battles en begin klein. Richt je bijvoorbeeld op specifieke onderwerpen die nog niet door jouw concurrenten zijn behandeld. Houd daarvoor de actualiteit en de nieuwste ontwikkelingen in jouw niche nauwgezet bij.
  • Ken de zwakke punten van jouw concurrent en jouw sterke punten en benut dat. Omdat je klein bent en zelfstandig kun je misschien content maken die meer controversieel is. 
  • Stel een strategie voor SEO content promotie samen die voor je werkt. Dit kost tijd, maar het hebben van een gevestigd merk met betrokken fans is de sleutel tot het succes van je content.

3. Het AIDA Model

Pak het schrijven van goede engaging SEO content op met behulp van het AIDA model. Bij Het AIDA model staat de eerste A voor Awareness. Het gaat er om, dat je aandacht pakt of trekt. Dit kan met een uitdagende titel van je blog en een metadescription die nieuwsgierig maakt. De I staat voor Interest. Kom aan het begin van de blog met interessante feiten, waarmee je de aandacht vasthoudt en uitnodigt om door te lezen. ‘Time on site’ is namelijk een belangrijke SEO ranking factor. Hoe langer men aan het lezen is op je website, hoe beter. De D staat voor Desire. Het is van belang om verlangen op te wekken. De lezer moet het gevoel krijgen, dit wil ik ook of met deze info los ik het probleem op. Het gebruik van bulletpoints is hierbij een handig hulpmiddel. De A staat voor Action. Een ‘call to action’ staat eigenlijk voor de volgende stap. Wat wil je dat de lezer gaat doen? Moet deze bellen of op een andere manier contact opnemen? Of moet hij of zij een product of dienst bestellen en vervolgens af te rekenen?

AIDA model, SEO content, SEO webteksten, SEO teksten, SEO specialist Den Haag

4. Zoekwoorden toewijzen aan zoekintentie

Het toekennen van zoekwoorden is een belangrijke stap waarbij, doel zoekwoorden worden toegewezen aan bepaalde pagina’s en berichten. En hoewel de meeste SEO & Content Marketing experts dit in hun proces verwerken, is het niet ongewoon, dat de zoekintentie factor op de achtergrond blijft.

Zoekintentie

De zoekintentie staat de komende jaren centraal. Dit is de beste manier om content te maken, die zeer relevant is voor de toegewezen zoekwoorden. Laten we bijvoorbeeld aannemen dat je wilt rangschikken voor ‘Zweden reisgids’. Zoekwoord mapping op basis van zoekintentie zou betekenen, dat je moet beslissen of het beter is om dit trefwoord toe te wijzen aan een blog ‘Complete Guide to Travel in Zweden’, of een webpagina die jouw reisgids diensten beschrijft.

SEO zoekwoorden

Voer een Google zoekopdracht uit op één van jouw zoekwoorden en je zult zien, wat voor soort resultaten er zijn. Als de bedoeling van de zoeker is om meer te leren over reizen in Zweden – geen reisgids inhuren – dan wil je de blogpost route volgen. Het belangrijkste om te onthouden is, dat je geen zoekwoord in je content moet zoeken, alleen omdat je ervoor wilt rangschikken. Overweeg wat de zoeker probeert te vinden of te bereiken bij het zoeken van dat trefwoord en maak vervolgens content, die daarop is afgestemd.

5. Maak content voor meerdere doeleinden

Je bent veel tijd kwijt aan het schrijven van goed scorende SEO content. Gebruik die investering optimaal door ook andere soorten content te maken. Een stuk content kan vaak gedeeltelijk worden hergebruikt in bijvoorbeeld een infographic of een podcast. Een deel zou je ook weer kunnen gebruiken voor een gastblog. Gastbloggen is een manier om een stijging in je SEO rankings te bewerkstelligen. Door content voor meerdere doeleinden te maken , kan je ROI van jouw investering eenvoudig verdrievoudigen.

6. Het creëren van de beste SEO content is niet zo moeilijk, het is gewoon hard werken

Het maken van de beste SEO content is niet zo moeilijk. Het is gewoon hard werken. Richt je op het maken van iets, dat de meeste waarde oplevert voor jouw bezoekers. Zorg ervoor, dat jouw content lijkt op hun zoekactie. Denk aan potentiële bezoekers. Hoe kun je het best voldoen aan de intentie van hun vraag?

Structured Data

Wanneer je een onderwerp behandelt dat al eerder is behandeld, moet je het meest complete en nauwkeurige content item maken. Bijvoorbeeld: als je wilt rangschikken voor een recept voor cake, moet je een gedetailleerde beschrijving van dat recept op jouw pagina hebben. Zorg ervoor dat je dit markeert met behulp van gestructureerde gegevens.

Video’s & reviews

Wanneer mensen zoekopdrachten zoeken rond bakken en koken, willen ze vaak ook een video bekijken. En SEO reviews / stemmen van mensen die jouw recept al hebben gebruikt om hun appeltaart te bakken. Misschien kun je zelfs ondersteuning toevoegen, waarmee jouw bezoekers foto’s van hun appeltaarten kunnen uploaden nadat ze deze met uw recept hebben gebakken.

Content Marketing tip

  • Maak een content item waarin je denkt: “Ik ben knettergek om dit gewoon gratis weg te geven!” Op dat moment weet je dat je een goed scorend stuk SEO content hebt gemaakt.

7. Key content is de sleutel tot ROI

Kerncontent is de content, waarin jouw doelgroep geïnteresseerd is, en die dicht bij jouw producten en/of diensten staat. De sprong maken van deze SEO content naar een (zachte) uitverkoop is eenvoudig. Let wel, key content heeft wel een steuntje in de rug nodig. Je kunt verwante content rond deze sleutel content maken die bezoekers naar binnen haalt en vervolgens mensen aanmoedigen om door te lezen naar jouw sleutel content. 

SEO content tip

  • Ga voor unieke content! Er zijn inmiddels miljarden blogs. Het is daarom extreem moeilijk om de aandacht vast te houden en onderscheidend te zijn.
  • Besteed aandacht aan praktische content. Instructies, handleidingen en hulpgidsen doen het goed op Internet. Deze kunnen namelijk een antwoord geven op de vragen die een Google gebruiker intikt op de zoekmachine.
  • Zoek naar overlappende onderwerpen waarmee jouw doelgroep worstelt en die jouw bedrijf helpt oplossen of bieden. Maak kerncontent en bouw verwante content daaromheen.
  • Let bij het bepalen van nieuwe onderwerpen goed op. Als je succes op korte termijn nodig hebt, is investeren in een product dat niet gerelateerd is aan de producten of services van jouw bedrijf waarschijnlijk niet de juiste zet.

8. Beheer en bescherm uw investering

Houd overzicht op en rekening met waar je jouw SEO content publiceert. Het gebruik van externe platforms zoals Frankwatching of Marketing Facts klinkt geweldig, omdat je een potentieel enorm publiek kunt bereiken. Je hebt echter geen controle over deze externe platforms. Of ze kunnen ervoor kiezen om een ​​premium abonnement te starten, waardoor het voor sommige van hun lezers onmogelijk is om jouw content te consumeren.

ROI niet altijd goed

Externe platforms ondersteunen vaak niet het toevoegen van Call-to-Action-vakjes of aanmeldingsformulieren voor nieuwsbrieven. Dit maakt het moeilijker om jouw content een goede ROI te geven. Vaak mag je ook niet teveel links gebruiken die naar jouw eigen website verwijzen/linken. Bovendien, wanneer jouw content viral gaat en links worden verkregen, wijzen zij naar het externe platform in plaats van jouw eigen website.

Content Strategie Tips

  • Als jouw bedrijf afhankelijk is van het converteren van verkeer via de SEO content die je maakt, publiceer je dit niet allemaal op een extern platform. Je kunt daar in plaats van een samenvatting of introductie publiceren en vervolgens mensen terugleiden naar jouw eigen website, waar zij het volledige artikel zullen vinden.

9. SEO Linkbuilding ook toepassen bij afzonderlijke pagina’s

Linkbuilding is nog steeds een belangrijke SEO ranking factor. Andere relevante websites die naar jouw website toe linken, zorgen ervoor dat de autoriteit van jouw website omhoog gaat. Hoe meer autoriteit jouw website heeft, hoe beter jouw website scoort in de rankings in de Google zoekmachine. Bijna altijd verwijzen de links bij SEO Linkbuilding naar de homepage of naar de belangrijkste hoofdpagina’s. Je kan ook links laten verwijzen naar een specifieke pagina of artikel. Dat hoeven er niet veel te zijn, laten we zeggen een stuk of 10. Veel mensen denken hier niet aan. Daarom heb je al snel een voordeel te pakken.

10. Indexering en verweesde content

Het spreekt misschien voor zich, maar vergeet niet als u gave SEO content hebt geschreven, deze via Google Search Console bij Google aan te bieden voor indexering. Mocht je gebruik maken van de Yoast Plug-in, dan kan dit ook via de configuratie wizard. Je kan ervoor zorgen, dat Google je killer SEO content makkelijk kan indexeren, door het betreffende stuk in de interne sitestructuur op te nemen.

11. SEO visual search

Ondertussen weten we, dat we na het schrijven van goed scorende SEO content er nog niet zijn. We kunnen het stuk content de helpende te bieden door SEO visual search toe te passen. Iedereen weet inmiddels dat een goede afbeelding meer zegt dan 1000 woorden en van toegevoegde waarde kan zijn voor een artikel. Helaas kom ik nog veel websites tegen waarbij de afbeeldingen niet goed geoptimaliseerd zijn. Afbeeldingen kunnen trouwens extra verkeer naar jouw website en naar jouw stuk killer content leiden. Bij Pinterest kan je bijvoorbeeld een bepaalde afbeelding pinnen en daar een doel url aan vast koppelen. Het is even volhouden, maar deze route kan je en dat zeg ik uit ervaring honderden extra bezoekers voor je artikel opleveren. Veel mensen zijn visueel ingesteld. Wen er maar aan en hou er rekening mee.

12. Investeer in hoogwaardige beelden

Ik weet dat de meesten van jullie het zat zijn om door saaie, beeldloze content te skippen, en ik ook. 2020 is het jaar om uw beeldspel te intensiveren door aangepaste afbeeldingen, foto’s en video’s aan jouw SEO content toe te voegen. De belangrijkste reden waarom ik mensen aanmoedig om dit te doen, is niet vanwege betrokkenheid, maar vanwege de mogelijke gevolgen voor het zoeken naar afbeeldingen van internet.

Stockfoto’s en auteursrechtelijk beschermde afbeeldingen een dikke nee

Als je op goedkope stockfoto’s voor jouw site vertrouwt, zijn jouw lezers misschien geïrriteerd omdat ze weten dat ze dezelfde afbeeldingen elders zien. Als je per ongeluk auteursrechtelijk beschermde afbeeldingen aanschaft, sta je misschien een grote boete te wachten. In plaats daarvan raad ik je aan de extra kosten voor aangepaste afbeeldingen of foto’s te negeren.

SEO vriendelijke afbeeldingen

Je kunt betaalbaar grafische ontwerpen verkrijgen van sites zoals Upwork, Fiverr of Canva. Ten slotte zijn de voordelen van het gebruik van SEO vriendelijke afbeeldingen goed gedocumenteerd. Geef jouw content een voorsprong op de concurrentie door jouw eigen afbeeldingen, video’s en grafische afbeeldingen op het merk op te nemen.

13. Social Media Marketing als katalysator van je SEO content

Het inzetten van Social Media om je SEO content te promoten, is een vak op zich. Het is iets waar je de tijd voor moet nemen om succesvol te worden. En die tijd is er in veel bedrijven of organisaties niet. Mijn motto is altijd, doe iets goed of doe iets niet. Heb je bijvoorbeeld een Twitter account met 60 volgers, dan zou een keuze ook kunnen zijn om geen Twitter te gebruiken in je Social Media mix. Social media heeft vele mogelijkheden die dus vaak niet optimaal benut worden. Vaak hebben bedrijven wel een bedrijfsaccount op Linkedin & Facebook. Dat zijn echter vaak accounts met als het meezit 100 volgers. Linkedin en Facebook hebben ook professionele groepen en groepen voor het MKB of voor ZZP-ers. Deze groepen hebben vaak duizenden leden, met als gevolg dat de kans groter wordt, dat jouw stukje SEO content ook echt veel gelezen wordt. Op deze wijze betalen jouw inspanningen zich uit en profiteer je optimaal van Content Marketing.

14. Vertaal uw sleutel content in het Engels

Ben je goed in de Engelse taal? Dan is het misschien een idee om jouw sleutel content te vertalen in het Engels. Op deze wijze boor je een geheel nieuwe doelgroep aan voor jouw content. Zeker in de Randstad wonen tien duizenden expats, die de Nederlandse taal niet machtig zijn. Een Engelstalig artikel kan voor deze expats een uitkomst zijn. Tevens kunnen mensen buiten Nederland jouw stuk content nu ook lezen. Dit levert je misschien niet direct extra klanten op, maar het zorgt er wel voor dat de relevantie van jouw website of van uw artikel stijgt met hogere SEO rankings tot gevolg.

15. Kopieer uw concurrenten niet

Je wilt je onderscheiden van jouw concurrentie. Dat doe je niet, als je dezelfde content op jouw website hebt als jouw concurrent. Duplicated content is slecht voor de SEO, maar het is ook nog eens niet uniek. Een bepaalde mate van overlap is natuurlijk nooit helemaal te voorkomen. Staan er bepaalde voorbeelden in een tekst, neem die dan niet letterlijk over. Gebruik ook andere afbeeldingen en niet stock afbeeldingen die op honderd andere websites ook te zien is. Geef jouw eigen mening goed weer of hou een poll. Dan weet je zeker, dat je een stukje unieke content verspreid, dat past in je eigen Content strategie.

16. Hoe verhouden uw producten of diensten zich ten opzichte van de concurrentie

In de evaluatiefase vergelijken uw prospects u met uw concurrenten. Waarom zou u ze niet helpen met een vergelijk. Dat gezegd hebbende, het voorbehoud hier is dat het vergelijk alleen werkt als je bij beide opties een eerlijke mening geeft. Liegen over kenmerken of opzettelijk misleidende schade kan het vertrouwen in uw bedrijf schaden.

17. Vergroot je merkautoriteit door gastbloggen

De meeste SEO professionals weten dat het plaatsen van gast blogs een geweldige manier kan zijn om backlinks van hoge kwaliteit aan te trekken. Maar gebruik je ook gast blogs om je merkautoriteit op te bouwen? Als dit niet het geval is, loop je misschien een aantal lucratieve kansen mis.

External linking

Zelfs als je geen gevolgde link terug naar jouw site krijgt, kan schrijven voor de juiste publicaties je helpen opvallen in jouw niche en zo nieuwe klanten aantrekken. Zoek naar sites en blogs waarvan het lezerspubliek overeenkomt met jouw doelgroep en waarvan de sociale media wat verkeer voor jouw merk kan genereren. Mis het niet alleen omdat je geen backlink potentieel ziet.

Verder kan je een ghostwriter inhuren om content op expertniveau te schrijven die jouw merk op de kaart zet en je als een autoriteit op jouw gebied vestigt. Dit kan enorme opbrengsten genereren, zelfs meer dan wat je zou krijgen van een paar backlinks.

18. Schrijf en publiceer ‘X’ versus ‘Y’ posts of blogs

Een vergelijking maken is een geweldige manier om extra verkeer naar je website te leiden. Denk bijvoorbeeld aan Content versus Linkbuilding, wat heeft de meeste invloed op de rankings van uw website. Ten eerste hebben X versus Y zoekwoorden niet veel SEO concurrentie. Mensen die zo zoeken weten in 9 van de 10 gevallen al veel over het onderwerp. De cost per click is daarom vaak super hoog.

19. Publiceer Power Posts

Er is al zoveel content, dat je echt moeite moet doen om je te onderscheiden van de rest. Besteed aandacht aan je teksten, afbeeldingen en illustraties. Zorg voor een goede SEO van je content. Goed gemaakte content komt altijd boven drijven.

20. Ga voor mega webpagina’s

Wat bedoel ik met mega webpagina’s? Je ziet, dat wanneer je een website gedurende een lange periode beheert, bepaalde onderwerpen keer op keer opduiken. Op een bepaald moment heb je misschien een hele reeks pagina’s, die allemaal min of meer dezelfde zoekwoorden targeten en allemaal worstelen om meer verkeer te krijgen. Dit is waar je jouw website lang en grondig moet bekijken. De oplossing is een aantal verschillende pagina’s samenbrengen in een enkele “overkoepelende” pagina die jouw specifieke pagina zou zijn voor welk onderwerp dan ook en / of een groep zoekwoorden.

Dit is om een ​​paar redenen belangrijk:

  1. Het is erg belangrijk om keyword spamming te vermijden
  2. Het is niet essentieel, maar je moet zoveel mogelijk rekening houden met uw crawlbudget
  3. Langer is niet altijd beter, maar in veel gevallen brengt het samenbrengen van een paar kleinere berichten in één langere post, terwijl de content wordt bijgewerkt, enorme voordelen voor de website.

Een andere belangrijke reden om constant te zoeken naar manieren om één groot stuk content te maken in plaats van meerdere kleinere, heeft te maken met de Site Diversity Update. Sinds vorig jaar is de aanwezigheid van één domein in één SERP beperkt tot maximaal twee resultaten. Hoewel er zeker enkele uitzonderingen zijn voor sommige uiterst gezaghebbende websites, moet de rest van ons echt voorzichtig zijn. Nu kunt u niet meer dan 2 van uw eigen pagina’s laten concurreren om exact dezelfde zoekwoorden, omdat dat uw website ernstig zal beschadigen.

21. Neem een zoekwoord op in je url

Het opnemen van een zoekwoord in de url van de blog of post kan de click frequentie met maximaal 45% verhogen.

Tot slot nog wat tips die uit onderzoek naar voren zijn gekomen:

  • Schrijf langere koppen. Die worden vaker gedeeld via Social media
  • Gebruik titels met een emotionele impact
  • Optimaliseer rond merkzoekwoorden
  • Gebruik Youtube voor persoonsgebonden verhalen. Het gaat met video namelijk ook om jou.
  • Schrijf dwingende metabeschrijvingen om je bezoekers de juiste kant op te sturen.

22. Welke vragen stellen uw klanten?

Dit kan niet alleen helpen om klanten in uw verkooptrechter te krijgen, het kan uw kans op het winnen van een featured snippet vergroten als u inhoud bouwt rond vraaggerichte vragen.

Potentiële vragen kunnen uit tal van bronnen komen, waaronder:

  • Zoekopdrachten die organisch verkeer genereren;
  • Interne zoekopdrachten;
  • Uw verkoopteam;
  • Uw klantenserviceteam;
  • Het R & D-team.

Vraag rond. Als u vragen kunt stellen aan leden van andere afdelingen binnen uw bedrijf, kunt u ze mogelijk ook rekruteren om de content te produceren, waardoor de creatieve last voor u of uw team tot een minimum wordt beperkt.

23. Wat voor recensies / sociale lof ontvang je, en waarom zeggen mensen dat over jou?

U gebruikt de beoordelingen (Google reviews) en lof die u ontvangt waarschijnlijk al als testimonials in uw verkoopmateriaal of als sociaal bewijs op uw website. Maar een onderschatte kans om deze goodwill te gebruiken, is om content te maken, die uitlegt waarom je zulke lovende recensies krijgt. Stel je bijvoorbeeld voor dat een veelvoorkomend thema, dat door de beoordelingen van je bedrijf loopt, lof is voor je uitzonderlijke klantenservice. De kans is groot dat dit niet per ongeluk is gebeurd. Dus waarom zou u geen stuk content maken, waarin de stappen worden uitgelegd, die u hebt genomen om ervoor te zorgen, dat aan de behoeften van klanten wordt voldaan?

Dit stuk content kan dingen bevatten als:

  • De overkoepelende filosofie die je hebt ontwikkeld en die je helpt bij het leveren van goede service aan je klanten;
  • Hoe u medewerkers voor klantenservice kwalificeert bij het in dienst nemen;
  • Specifieke training die ze volgen;
  • Statistieken waaraan u uw vertegenwoordigers van de klantenservice verantwoordelijk houdt;
  • Fouten die je in het verleden hebt gemaakt en de lessen die je daaruit hebt geleerd.

Laat je werk zien. Door klanten te helpen achter de schermen te kijken, wordt u gedenkwaardiger en betrouwbaarder.

SEO & Content Marketing blogs

SEO specialist Den Haag inhuren

Mijn naam is Herman Geertsema en ik ben de eigenaar van SEO bureau Connect your World uit Den Haag. Ik ben een ervaren SEO expert en Content Marketing specialist. Connect your World voert opdrachten uit in de regio Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht & Breda. Kijk ook eens op mijn Facebook account of Twitter account voor meer info over SEO & Content marketing. Heb je een vraag? Of wil je een Content Marketing specialist of SEO expert inhuren? Bel of mail mij.

Content Marketing checklist

Pak deze Content Marketing checklist voor de laatste inzichten.

connectyourworld

Laat je bericht achter

Connect your World
1
Hoe kan ik je helpen? Connect your World kan je helpen met het beter vindbaar maken van je website. Informeer naar de mogelijkheden of vraag direct een gratis SEO scan aan.