• 06-41226543
  • hermanconnects@gmail.com (Gratis SEO Scan)

Landingspagina maken voor SEO

Landingspagina maken voor SEO

Bij een Landingspagina maken staat de gebruiker centraal. Een landingspagina is de eerste pagina van je website, die de gebruiker bezoekt. Hier hangt dus veel van af. Landingspagina’s zijn meestal geoptimaliseerd voor conversies, maar dat betekent niet dat ze niet moeten worden geoptimaliseerd voor SEO.

Landingspagina, Landingspaginas, SEO Den Haag, SEO specialist Den Haag
Landingspagina, Landingspaginas, SEO Den Haag, SEO specialist Den Haag

Landingspagina = meer conversies

Een voor SEO geoptimaliseerde landingspagina kan hoog scoren in Google en dit betekent meer verkeer en meer conversies. In dit artikel leg ik uit wat een Landingspagina is en geef ik je een checklist, die je moet volgen om ervoor te zorgen, dat je landingspagina’s niet alleen voor conversies, maar ook voor zoekmachines zijn geoptimaliseerd.

Wat is een Landingspagina?

Een landingspagina is de eerste pagina, die gebruikers moeten bezoeken, wanneer ze op uw website terechtkomen. In de context van digitale marketing is een landingspagina de pagina, die gebruikers moeten zien, wanneer ze op een advertentie (intern of extern) van uw campagnes klikken.

Wat is Lokale SEO?

Lokale SEO is een manier voor gemeenschapsgerichte bedrijven om 
hun lokale vindbaarheid te vergroten. Bedrijven die gemeenschapsgericht zijn, omvatten vaak fysieke winkels of kantoren zoals een tandartskantoor, boekhandels, cafe’s of restaurants. Andere voorbeelden zijn bedrijven, die een specifiek geografisch gebied bedienen, zoals een ongediertebestrijding. SEO rangschikkings-factoren voor lokale SEO omvatten gerichte zoekwoorden, die worden gebruikt bij relevante zoekopdrachten op Google en andere zoekmachines, lokale betrokkenheid van sociale media, online beoordelingen en meer. Vakantiegidsen, lokale blogs en nieuwssites linken eerder naar een lokale pagina dan naar de startpagina van een bedrijf met meerdere locaties. 

Een landingspagina heeft een specifiek doel

Voor veel websites is de landingspagina de startpagina, omdat dit de pagina is die gebruikers bezoeken zodra ze de domeinnaam in een browser typen. Landingspagina’s hebben een specifiek doel. Meestal hebben ze niet alle elementen van een normale pagina, maar ze zijn zo ontworpen en gestructureerd, dat gebruikers een specifieke actie kunnen uitvoeren (een formulier indienen, een product of dienst kopen, enz.).

Wat zijn SEO landingspagina’s?

SEO landingspaginas hebben alle kenmerken van een landingspagina, dat wil zeggen dat ze voornamelijk geoptimaliseerd zijn voor conversies, maar dat ze ook SEO vriendelijk zijn. Zoals we hieronder zullen zien, is het optimaliseren van een landinspagina voor zoekmachines niet zo moeilijk, vooral als je een SEO mentaliteit hebt.

Wanneer moet u uw landinspagina’s niet optimaliseren?

Dat gezegd hebbende, zijn er gevallen waarin het optimaliseren van een landingspagina niet de moeite waard is en tijd en moeite kost. Als u bijvoorbeeld van plan bent een landingspagina voor een korte campagne te ontwikkelen of een idee te testen, kunt u het SEO gedeelte overslaan, omdat de pagina niet permanent is.

In de meeste gevallen zal het voor SEO optimaliseren van uw landingspagina’s echter:

  • uw kansen vergroten om hoger te scoren voor de gewenste zoekwoorden
  • een positief effect hebben voor uw branding
  • de gebruikerservaring verbeteren, omdat SEO principes een paginagebruiker vriendelijker kunnen maken.

Gebruik bewezen psychologie voor het maken van landingspagina’s

  • Overeenkomende kopie op de advertentie en de landingspagina (berichtovereenkomst)
  • Een duidelijke, beknopte kop
  • Body-kopie met onberispelijke grammatica
  • Vertrouwensindicatoren (social proof, logo’s, garanties)
  • Een call-to-action-knop
  • Elementen om de ogen naar de knop te trekken
  • Elk vitaal element boven de vouw
  • A / B-testen
  • Visuele elementen die de kopie versterken
  • Minimale links

Landingspagina maken checklist

Dit zijn de stappen die u moet volgen om uw landingspagina’s te optimaliseren:

  1. Publiceer landingspagina’s naar uw eigen domein
  2. Optimaliseer de URL’s van uw landingspagina’s
  3. Maak uw landingspagina’s https
  4. Bepaal voor welke zoekwoorden u wilt rangschikken
  5. Optimaliseren voor on-page SEO
  6. Optimaliseren voor SEO content
  7. Afbeeldingen en video’s optimaliseren
  8. Maak een onweerstaanbare call to action
  9. Voeg gestructureerde gegevensmarkeringen toe
  10. Optimaliseren voor mobiel
  11. Optimaliseren voor snelheid
  12. Voeg interne links toe die naar uw landingspagina’s verwijzen
  13. Promoot uw landingspagina en ontvang backlinks
  14. Gebruik 301-omleidingen om uw SEO-inspanningen te consolideren
  15. Lokale SEO – best practices voor landingspagina’s

1. Publiceer landingspagina’s naar uw eigen domein

Dit is de eerste te volgen stap om een goede landingspagina te maken en een zeer belangrijke. Om enig SEO voordeel te behalen, moeten de landingspagina’s onder uw eigen domein worden gepubliceerd. Als u een externe service gebruikt om uw landingspagina te hosten, zijn de kansen om een ​​rangorde te bereiken minimaal nul. Veel externe serviceproviders bieden de optie om een ​​landinspagina onder hun eigen subdomein te publiceren. Qua SEO is dit slecht. De SEO vriendelijke manier is om uw landingspagina’s onder uw eigen domein te publiceren.

Een landingspagina maken doe je op je eigen website

Een nog beter alternatief is om de landingspagina rechtstreeks op uw website te ontwerpen en te hosten. Als u bijvoorbeeld WordPress gebruikt, kunt u een aangepaste paginasjabloon maken en deze op een normale WordPress pagina toepassen. Op deze manier maakt de landingspagina deel uit van uw website, deelt u een deel van het vertrouwen en de autoriteit van uw domein en hoeft u geen maandelijkse kosten te betalen aan externe providers. Bovendien verhoogt het hebben van de landingspagina op uw domein het vertrouwen van de gebruiker, omdat gebruikers uw website niet hoeven te verlaten, wat zich vertaalt in meer conversies. Dus uiteindelijk is het een win-win situatie voor zowel SEO als conversies.

2. Optimaliseer de URL’s van uw landingspagina

De URL van een landingspagina moet voldoen aan alle regels van SEO vriendelijke URL’s.

Met andere woorden, de url van een landingspagina moet zijn:

  • Kort en bondig – lange URL’s verwarren zowel zoekmachines als gebruikers
  • Neem zoekwoorden op – neem zoekwoorden op die u wilt targeten, maar geen trefwoordvulling
  • Alle tekens zijn kleine letters
  • Geen witte spaties
  • Woorden worden gescheiden met “-“

Url’s van landingspagina’s moeten kort en gemakkelijk te onthouden zijn, zodat ze logisch zijn wanneer ze op sociale netwerken of fora worden gedeeld.

3. Maak uw landingspagina’s https

Het is van het grootste belang om een ​​SSL te koppelen aan uw landingspagina’s en website in het algemeen. Het geeft je een kleine comparatieve boost omdat Google https gebruikt in hun ranking algoritme. Bovendien is het een andere manier om gebruikers te vertellen, dat ze uw website kunnen vertrouwen voor het delen van hun persoonlijke informatie en het doen van een aankoop.

landingspagina maken, landingspaginas, SEO specialist Den Haag

4. Zoekwoorden bepalen

Om elke pagina te kunnen optimaliseren, moet u eerst weten voor welke zoekwoorden u de betreffende pagina wilt rangschikken. Als het gaat om de landingspagina SEO, wordt deze taak een beetje lastiger omdat de SEO zoekwoorden moeten worden gesynchroniseerd met het kopie van de landingspagina.

De beste manier om dit te benaderen is om:

  • Bereid eerst uw kopie van de landinspagina voor zonder rekening te houden met zoekwoorden
  • Bepaal voor welke zoekwoorden u uw landingspagina wilt rangschikken in de SERPS
  • Plaats vervolgens de zoekwoorden strategisch op uw pagina, als onderdeel van het SEO proces op de pagina.

Zoekwoorden – onderzoek voor een landingspagina

Laten we eens kijken hoe u kunt vinden voor welke zoekwoorden u uw bestemmingspagina’s kunt optimaliseren, nadat u uw exemplaar klaar heeft.

Methode 1

De eerste stap is om naar Mozz (of uw favoriete hulpprogramma voor zoekwoordonderzoek) te gaan en te zoeken naar zoekwoorden die betrekking hebben op uw content. Hoewel dit voor velen misschien een voor de hand liggende stap klinkt, zoekt u in dit stadium naar zoekwoorden waarmee u hoog kunt scoren op Google en niet naar zoekwoorden die u graag hoog zou kunnen scoren.

Zoekwoorden onderzoek: stel realistische doelen

Wat is het verschil? We willen allemaal onze landingspagina’s rangschikken voor zeer competitieve zoekwoorden, maar tenzij u een echt sterke website heeft, is dit niet mogelijk. Dus in plaats van tijd te verliezen door uw pagina’s te optimaliseren voor zoekwoorden, die u nooit zult rangschikken, is het beter om zoekwoorden te identificeren die u daadwerkelijk op de topposities kunt plaatsen en deze te targeten. Nu u ervan overtuigd bent dat realistische SEO doelen belangrijk zijn, gaan we verder met ons onderzoek naar zoekwoorden.

Laten we aannemen dat het uw taak is om de bestemmingspagina voor uw dames lingerie te optimaliseren. Ga naar Semrush of Mozz en voer uw hoofddoelwoord in en klik op zoeken. Meestal ziet u, dat dit zoekwoord een zoekwoord is met een groot volume, maar ook zeer competitief.

Wat kan je doen?

Zoek longtail keywords die minder concurrerend zijn en optimaliseer uw landingspagina’s daarvoor. Ik weet, dat u misschien denkt dat lange zoekwoorden minder zoekvolume hebben, en dit is waar. Maar als u een toppositie voor een zoekwoord met een laag zoekvolume krijgt, krijgt u meer verkeer dan voor een populair zoekwoord met een ranking op de 2e of 3e pagina..

Een andere manier om zoekwoorden te vinden die u in uw optimalisatieproces kunt gebruiken, is door te analyseren welke zoekwoorden verkeer naar pagina’s leiden die al in de topposities van Google staan.

5. Optimaliseren voor on-page SEO

Als u eenmaal een duidelijk idee hebt voor welke zoekwoorden u de pagina wilt rangschikken, is de volgende stap het toevoegen van die zoekwoorden aan uw pagina. Dit proces wordt On Page SEO genoemd en de te volgen stappen zijn:

Voeg het hoofdzoekwoord in de URL toe

Ga terug en bekijk de pagina-URL en zorg ervoor, dat u uw hoofddoelzoekwoord opneemt.

Voeg zoekwoorden toe aan uw titeltag

Elke pagina die op internet wordt gepubliceerd, heeft een titeltag (<title> </ title ). Dit is niet noodzakelijkerwijs wat er op de pagina wordt weergegeven (dat is de H1-tag), maar wat er wordt weergegeven in de browser- en zoekresultatenpagina’s van zoekmachines. In de title-tag moet u uw hoofd zoekwoord of variaties in de buurt opnemen.

Voeg trefwoorden toe aan uw metabeschrijvingen

De pagina-metabeschrijving wordt niet op de pagina zelf weergegeven, maar kan wel worden weergegeven in de zoekresultaten onder uw titel. Wat belangrijk is als het gaat om SEO, is om gerelateerde zoekwoorden in uw beschrijving op te nemen en ze interessant te maken om gebruikers aan te moedigen op uw fragment te klikken en uw website te bezoeken.

Google geeft niet altijd de metabeschrijvings waarde weer die u opgeeft, maar soms maakt het een aangepaste beschrijving op basis van de content van de pagina. Desalniettemin moet u de metabeschrijvingstag van al uw pagina’s altijd optimaliseren.

Voeg zoekwoorden toe of sluit variaties op uw hoofdkop (H1-tag) en subtitels

Het eerste element van een pagina is de H1-tag. In de meeste gevallen is de H1-tag hetzelfde als de paginatitel en dit is goed. Voor een betere optimalisatie kunt u verschillende zoekwoorden in uw H1-tag gebruiken. Een goede bestemmingspagina heeft verschillende secties, deze secties moeten een H2-kop hebben en subsecties een H3-kop. Probeer bij het ontwerpen van een pagina altijd een hiërarchische structuur te gebruiken. Bovenop de structuur heb je je H1 (slechts één per pagina), dan kun je meerdere H2’s en vervolgens H3’s hebben.

6. SEO content optimaliseren

Een ander element dat moet worden geoptimaliseerd, is de werkelijke content van de pagina. Tot nu toe hebben we de titel, beschrijving en koppen geoptimaliseerd, maar we moeten ook de rest van de content optimaliseren.

Schrijf content in de taal die bij je doelgroep past en die het begrijpt

Verkoop je bijvoorbeeld breipatronen, heb het dan niet over kick-ass breipatronen. Zoekwoorden die je kan gebruiken zijn bijvoorbeeld: tijdloos, charmant, klassiek etc.. Zoek uit en stel vast welk probleem je oplost voor je publiek.

Zorg ervoor dat u tekst content op de pagina hebt

Om te beginnen moet uw een landingspagina maken tekstuele content en niet alleen afbeeldingen of video’s. Dit is erg belangrijk. Zoekmachines kunnen tekst gemakkelijker begrijpen dan afbeeldingen of video’s. Afhankelijk van het ontwerp van de pagina, kunt u intelligente manieren gebruiken om de tekst die u nodig hebt voor SEO doeleinden toe te voegen, zonder uw ontwerp te breken.

Volg deze eenvoudige richtlijnen:

Probeer bovenaan de pagina een paar regels tekst toe te voegen. Dit kan onder je hoofdtitel zijn. Het doel hiervan is om zowel zoekmachines als gebruikers een goede indicatie te geven waar de pagina over gaat. Voeg meer tekst toe onder uw hoofdaanbod. Meestal heeft een landinspagina het hoofdaanbod boven de vouw zodat gebruikers het kunnen zien zodra ze op de pagina landen. Dit is oké, je hoeft je ontwerp niet te wijzigen om meer tekst boven de vouw toe te voegen, maar je kunt dit verderop op de pagina doen.

Wees voorzichtig met het gebruik van accordeons

Zorg ervoor dat belangrijke tekst niet wordt verborgen in accordeons. Accordeons zijn erg handig, vooral op mobiele apparaten, maar als algemene vuistregel, gebruik ze alleen wanneer dat nodig is. Als u iets belangrijks wilt delen met uw gebruikers (en zoekmachines), verberg het dan niet in een accordeon maar maak het zichtbaar op de pagina. Gebruik accordeons van minder belangrijke berichten.

Voeg LSI zoekwoorden toe aan uw content

LSI-zoekwoorden (Latent Semantic Index) zijn zinnen die dezelfde betekenis hebben als uw doel zoekwoorden. Dus in plaats van dezelfde zoekwoorden in uw tekst te herhalen en het risico te lopen dat u een kopie van een trefwoord krijgt, kunt u uw kopie vinden en verrijken met LSI-zoekwoorden.

7. Afbeeldingen en video’s SEO optimaliseren

Landingsspagina’s hebben meestal veel visuals, hetzij in de vorm van afbeeldingen of video’s. Wat SEO betreft, moet u ervoor zorgen dat deze elementen op een SEO vriendelijke manier op de pagina worden ingevoegd.

Afbeeldingen SEO

Alle afbeeldingen moeten 3 geoptimaliseerde elementen hebben:

  • Bestandsnaam

Het is niet het grootste SEO signaal, maar het is goed om logische bestandsnamen te gebruiken. 

  • ALT tekst

Dit is het belangrijkste element voor beeld SEO. Voor elke afbeelding moet u een betekenisvolle ALT-tekst hebben. De ALT-tekst wordt in de browser weergegeven wanneer afbeeldingen zijn uitgeschakeld en wordt door zoekmachines gebruikt om te begrijpen waar het bij een afbeelding om gaat. Probeer bij het schrijven van uw ALT-tekst op een natuurlijke manier trefwoorden op te nemen. 

  • Afbeeldingsbijschriften

Voor elke afbeelding kunt u ook een bijschrift opgeven. Dit is de korte beschrijving die onder de afbeelding verschijnt. Het bijschrift kan hetzelfde zijn als de ALT-tekst, met iets meer details.

Video SEO

Als u video’s op uw landingspagina heeft, zorg er dan voor dat: Video’s worden aangeboden door een externe service zoals YouTube of Vimeo. Video’s zijn meestal een aantal MB’s en het gebruik van een streaming service is een veel betere optie dan het laden van de video’s van uw server. Voeg een videoschema toe voor elke video om bots van zoekmachines meer details over uw video te geven. U kunt een JSON-LD-script gebruiken.

8. Maak een onweerstaanbare call to action

Voor marketeers is de ‘call to action’ (CTA) alles. Het is het enige, dat telt. Als niemand erop klikt, gaat uw bedrijf failliet. Dus, zoals je misschien hebt begrepen, is een goede CTA van cruciaal belang. Het is niet ‘slechts een knop’. Het is een knop die goed moet worden doordacht.

Laten we eens kijken hoe u dat kunt doen …

  • Gebruik dwingende taal in uw Call to action (kopen, deelnemen, ophalen, starten, downloaden)
  • Zorg ervoor, dat het zich onderscheidt van de rest van de pagina
  • Voeg een gevoel van onmiddellijke voldoening toe

Dwingende taal is het meest elementaire, dat uw CTA nodig heeft. Het derde element dat u in uw CTA moet opnemen, is een onmiddellijk gevoel van voldoening .

Woorden die een gevoel van onmiddellijke voldoening bieden:

  • Nu
  • Onmiddellijk
  • Krijgen
  • Kopen
  • Vandaag
  • Snel
  • Resultaten
  • Overnachting
  • Kickstart

Woorden die vertraagde bevrediging impliceren en bezoekers demotiveren:

  • Verzoek
  • Begin
  • Leren
  • Verzenden

In plaats van te suggereren, dat de bezoeker op het punt staat verstrikt te raken in een lang en betrokken proces, moet je hem geruststellen. Hij gaat nu ‘resultaten’. 

9. Voeg gestructureerde gegevens-markeringen toe

Opmaak van gestructureerde gegevens is niet alleen beschikbaar voor video’s. Er zijn een aantal schema’s die u op uw landingspagina kunt gebruiken, afhankelijk van het product of de service die u verkoopt. Schema’s kunnen de presentatie van uw zoekfragment verbeteren en uw pagina ranking helpen verbeteren. Via schema’s kunt u zoekmachines meer informatie geven over wat u verkoopt, hoeveel het kost, de beschikbaarheid van de voorraad en nog veel andere nuttige informatie.

landingspagina's, landingspaginas, SEO specialist Den Haag

10. SEO optimalisatie voor mobiel

Het is meer dan zeker dat uw landingspagina meer op mobiele apparaten zal worden bekeken dan op desktop. Dit betekent dat u om voor de hand liggende redenen ervoor moet zorgen dat het is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten. Met de introductie van de mobiele eerste index van Google is de behoefte aan SEO vriendelijke bestemmingspagina’s belangrijker dan ooit.

Om uw landingspagina’s voor mobiel te optimaliseren, moet u ervoor zorgen dat:

  • mobiele pagina’s niet horizontaal kunnen scrollen.
  • ze alle content hebben van de desktoppagina
  • ze snel laden
  • de landingspagina geen pop-ups of andere elementen hebben die vervelend zijn voor mobiele gebruikers
  • Ze er goed uit zien op verschillende resoluties

11. SEO Optimalisatie voor snelheid

De laadsnelheid van een pagina is een bekende SEO-rangschikkings-factor. Pagina’s die snel laden, scoren waarschijnlijk hoger dan langzamere pagina’s. Voor landingspagina’s is snelheid nog belangrijker, omdat verschillende onderzoeken de impact van snelheid op verkoop en conversies hebben aangetoond.

Om te profiteren van zowel de SEO voordelen als meer omzet, moeten uw landingspagina’s zo snel mogelijk worden geladen.

Enkele tips om te volgen:

  • Gebruik beeldcompressietools om al uw afbeeldingen te optimaliseren. 
  • Verklein uw CSS en JS
  • Maak gebruik van een caching-plug-in
  • Gebruik een CDN
  • Gebruik een SEO-webhostingprovider om uw website en landingspagina’s te hosten en geen gedeelde hosting
  • Voeg nooit video’s toe aan uw website maar gebruik een streamingdienst zoals YouTube of video.

12. Voeg interne links toe

Tot nu toe hebben we de structuur en content van een landingspagina geoptimaliseerd, nu is het tijd om te kijken hoe u uw landingpagina’s het beste kunt maken, promoten en de ranking verder kunt verbeteren.

We zullen drie gebieden onderzoeken:

  • Interne links
  • backlinks
  • 301-omleidingen

Interne links

Een interne link is een link die verwijst naar een pagina op hetzelfde domein. Terwijl u aan uw SEO werkt, kunt u interne links gebruiken om Google te helpen het belang van uw landingspagina’s te begrijpen. Pagina’s met het grootste aantal interne links worden beschouwd als de meest waardevolle pagina’s van een website, en dit kan een positieve invloed hebben op uw SEO.

Wat u moet doen is eenvoudig:

  • Voeg een link toe die naar uw landingspagina verwijst vanaf uw startpagina
  • Het toevoegen een link naar uw landingspagina toe in uw voettekst en zijbalk
  • Voeg links toe in uw blogberichten
  • Gebruik zoekwoorden in de ankertekst van de interne links om Google een idee te geven van de zoekwoorden waarvoor u een landingspagina wilt plaatsen.

Bij correct gebruik kunnen interne links uw SEO helpen en ook een deel van uw websiteverkeer omleiden naar die pagina’s en dit betekent meer conversies.

Landingspaginas

13. Promoot uw landinspagina’s en ontvang backlinks

Naast het intern promoten van uw landinspagina’s, moet u ze ook promoten op internet met het doel om backlinks te verkrijgen. Backlinks van hoge kwaliteit zijn een van die SEO factoren die uw ranglijst sterk kunnen beïnvloeden. Als u bekend bent met off-page SEO praktijken, weet u inmiddels dat links van goede kwaliteit moeilijk te verkrijgen zijn, vooral als het gaat om het promoten van landingspagina’s en verkooppagina ’s in het algemeen. Webmasters willen niet linken naar een verkooppagina en dit is normaal en wordt verwacht.

Wat is de oplossing?

Om andere technieken te gebruiken om die waardevolle links te krijgen. Lees de bijbehorende gids hieronder voor alle details.

14. Gebruik 301-omleidingen om uw SEO inspanningen te consolideren

Het hoofddoel van een landingspagina is het verhogen van conversies. 

Gebruik 301 omleidingen elke keer, dat u een nieuwe landingspagina maakt voor dezelfde producten of services. 301-omleidingen instrueren zoekmachines om elke SEO waarde van de ene URL naar de andere door te geven. Dus links die u heeft gebouwd en ranglijsten gaan niet verloren wanneer u uw nieuwe landingspagina start. 301-omleidingen kunnen aan uw “.htaccess” -bestand of aan uw CMS worden toegevoegd met behulp van een plug-in. 

Als u de bovenstaande richtlijnen volgt, krijgt u met SEO geoptimaliseerde landingspagina’s. In zakelijke termen betekent dit dat u gericht organisch verkeer rechtstreeks naar uw pagina’s kunt krijgen en uw conversies kunt verhogen.

15. Lokale SEO – best practices voor landingspaginas

Locatiepagina’s of landingspagina’s helpen bij het aantrekken en converteren van mensen, die lokale zoekopdrachten uitvoeren in leads en klanten. Het optimaliseren van uw bestemmingspagina is een sleutelfactor om u te helpen die prospects om te zetten in klanten. Hier zijn de belangrijkste twee praktische tips, die u mogelijk wilt gebruiken om uw bedrijf lokale SEO resultaten te laten verdienen.

Maak lokale content

Om uw lokale pagina goed te optimaliseren, moet u relevante content toevoegen. Dit omvat het toevoegen van lokale zoekwoorden, die zijn gekoppeld aan uw bedrijf en de omgeving.

Voeg hoogwaardige backlinks toe.

Backlinks zijn inkomende links naar uw website vanaf een andere website. De link is van hoge kwaliteit wanneer een gezaghebbend domein naar uw pagina linkt. Links zijn de belangrijkste factor als het gaat om gelokaliseerde organische resultaten, dus zorg ervoor, dat u prioriteit geeft aan het opbouwen van links. Zoek bijvoorbeeld lokale mappen die relevant zijn en dien deze in om erop te worden vermeld.

SEO & Content Marketing blogs

SEO specialist Den Haag inhuren

Herman Geertsema is de eigenaar van SEO & Content Marketing Bureau Connect your World uit Den Haag. Hij is een ervaren SEO specialist & Content Marketing expert. Connect your World voert opdrachten uit in de regio Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht & Breda. Inmiddels hebben we ook diverse opdrachten gedaan in Leiden en Rijswijk. Een SEO scan om te achterhalen hoe we uw website bovenaan in Google krijgen is bij Connect your World altijd gratis. Kijk ook eens naar onze SEO checklists op onze website.

connectyourworld

Mijn naam is Herman Geertsema. Ik ben de eigenaar van SEO & Content Marketing Bureau Connect your World uit Den Haag. Wij voeren projecten uit in de regio Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht & Breda. Hoe kom ik bovenaan in Google is een vraag die ik kan beantwoorden. Gespecialiseerd in lokale SEO, linkbuilding, content marketing & Google Ads.

Laat je bericht achter

Connect your World
1
Hoe kan ik je helpen? Connect your World kan je helpen met het beter vindbaar maken van je website. Informeer naar de mogelijkheden of vraag direct een gratis SEO scan aan.