• 06-41226543
  • info@connectyourworld.nl

SEO Zoekwoordenonderzoek Handleiding 2024

SEO Zoekwoordenonderzoek Handleiding 2024

Last Updated on 5 maart 2024 by connectyourworld

Zoekwoordenonderzoek, SEO Den Haag

Zoekwoordenonderzoek belangrijk voor SEO project

Een goed Zoekwoordenonderzoek is de eerste stap en misschien wel de belangrijkste stap in het SEO – schrijven van relevante content voor uw website. Door goed zoekwoorden onderzoek komt u bijvoorbeeld op ideeën voor unieke SEO content. Daarmee kunt u zichzelf onderscheiden van de concurrentie. Zoekwoordenonderzoek is belangrijk voor SEO copywriting. Goede content is weer een belangrijk onderdeel van elke SEO strategie om bovenaan in Google te komen.

Geschatte leestijd: 18 minuten

zoekwoordenonderzoek

Welke Google zoekwoorden gebruikt uw doelgroep?

Voordat u de content van uw website schrijft, moet u nadenken over, op welke zoektermen u gevonden wilt worden. Dit betekent, dat u in de hoofden van mensen moet zoeken en hun denkbeelden moet doorgronden. U wilt namelijk uw doelgroep vinden en ervoor zorgen, dat ze uw content gaan lezen. Op deze wijze vindt u uit, welke trefwoorden ze gebruiken bij het zoeken. Vervolgens kunt u deze SEO zoekwoorden in exacte termen in uw content gebruiken, zodat u voor hen kunt gaan classificeren. Connect your World, het SEO bureau uit Den Haag neemt u mee door de vele stappen van goed zoekwoordenonderzoek.

Wat is een SEO zoekwoordenonderzoek?

Wat is een zoekwoordenonderzoek?

Een zoekwoorden onderzoek definiëren wij als het werk, dat u doet om een ​​uitgebreide lijst met SEO zoekwoorden te vinden. De sleutel in een SEO strategie gaat over de beslissingen, die u neemt op basis van dat zoekwoordenonderzoek. Het kern zoekwoord of de sleutelzin is het zoekwoord of de zin, waarmee u de webpagina’s het liefst gevonden wilt laten worden.

Waarom is een Zoekwoordenonderzoek belangrijk?

Goed zoekwoordonderzoek is belangrijk, omdat het namelijk duidelijk maakt welke zoektermen uw mogelijke doelgroep gebruikt. Vaak gebruiken bedrijven en organisaties één reeks woorden bij het beschrijven van hun diensten of producten, terwijl hun doelgroep een compleet andere reeks zoekwoorden gebruikt. Als gevolg hiervan vinden potentiële klanten deze websites niet, vanwege een mismatch in woordgebruik. Ook wat zoekwoordenonderzoek betreft is een goed begin het halve werk.

Wat is het verschil tussen zoekwoorden en zoektermen?

Een zoekwoord is een enkel zoekwoord waarmee men zoekopdrachten doet. Zoekterm is een combinatie van meerdere zoekwoorden, waarmee men zoekt.

Hoe lang duurt een zoekonderzoek?

Een zoekwoordenonderzoek duurt 2 uur. In deze 2 uur onderzoeken we naast de reguliere zoekwoorden ook de longtail zoekwoorden en de transactionele zoekwoorden. We nemen zoekvolume en moeilijkheidsgraad daarin mee.

Zoekintentie steeds relevanter in SEO zoekwoorden-onderzoek

Slim zoekwoordenonderzoek zorgt ervoor, dat u dezelfde woorden gebruikt als uw doelgroep. Dit maakt de hele inspanning van het optimaliseren van uw website namelijk veel meer de moeite waard. Bovendien, door naar de ‘zoekintentie‘ te kijken, komt u te weten, welke vragen uw klanten hebben. Die vragen zouden een antwoord moeten krijgen in de vorm van een kwalitatief goed stuk content.

“If You Don’t Know the User Intent Behind the Keywords You’re Optimizing for Then You’re Doing It Wrong. Also, If You Are Optimizing for Keywords vs the Needs of the User Then You’re Doing It Wrong.” A content focussed approach is the way to go. – Jordan Kasteler.

zoekwoordenonderzoek, PC op blauwe achtergrond

Hoe doet u goed zoekwoorden onderzoek?

Het SEO zoekwoordenonderzoek bestaat uit de volgende stappen:

  1. Noteer de missie van uw bedrijf
  2. Schrijf de producten en diensten van uw onderneming op
  3. Denk als een klant. Hoe zoekt een klant?
  4. Gebruik handige tools zoals Answer The Public en Google Trends om een trending topic te vinden
  5. Google de meest relevante zoekwoorden en kijk naar de Google functies zoals: ‘Mensen zoeken ook’, ‘Gerelateerde zoekopdrachten’
  6. Maak een lijst met zoekwoorden, waarop u gevonden wilt worden
  7. Bespreek de zoekwoordenlijst met de klant en pas waar nodig aan

Stap voor stap leiden we u door het hele onderzoeksproces voor zoekwoordenonderzoek heen. In deze blog geven wij u praktische tips om eenvoudig uw eigen zoekwoordonderzoek te starten.

Zoekwoordenonderzoek, Zoekwoorden
Ook in zoekmachinemarketing is een goed begin het halve werk. Besteed daarom voldoende aandacht aan je zoekwoordenonderzoek.

1. Zoekwoordenonderzoek – Wat is uw missie?

Denk bij zoekwoordonderzoek aan uw missie voordat u van start gaat. Denk bijvoorbeeld aan vragen als:

  • Wie ben ik?
  • Waar gaat mijn website over?
  • wat maakt mij speciaal?
  • Wie probeert u te bereiken?
  • En wat belooft u op uw website?
  • Wat is de missie en doelstelling van mijn website?

Veel mensen kunnen deze vragen in eerste instantie niet beantwoorden. U moet gaan uitzoeken, waarop u zichzelf onderscheidt van de rest. Welke doelgroep wilt bijvoorbeeld u bereiken? Als u deze vragen tot in detail kunt beantwoorden, heeft u de eerste en belangrijkste stap in uw SEO zoekwoorden strategie gezet.

2. Zoekwoorden lijst maken

De tweede stap van een SEO zoekwoordonderzoek is het maken van een lijst met SEO zoekwoorden. Probeer met uw missie in gedachten in de hoofden van uw mogelijke doelgroep en kopers te komen. Waar zullen deze mensen naar op zoek zijn? Welke zoekwoorden kunnen ze bijvoorbeeld gebruiken, terwijl ze op zoek zijn naar uw geweldige product of dienstverlening? Stel uzelf deze vragen en schrijf zoveel mogelijk antwoorden op. Als uw missie namelijk duidelijk is, heeft u een vrij duidelijk beeld van uw niche (Sweetspot) en unieke verkoopargumenten. Dit zijn de Google zoekwoorden waar u op gevonden wilt worden.

Zorg voor een natuurlijke tekst met passende zoekwoorden

Zorg ervoor, dat de SEO zoekwoorden passen op uw site. Houd er rekening mee, dat er termen moeten worden gevonden, die overeenkomen met uw site. Als er op deze website een pagina staat over hardloopschoenen, dan komt Google als gevolg daarvan met een hoge bounce rate percentage. Het vertelt namelijk, dat mensen niet vinden, waarnaar ze op zoek zijn op basis van hun zoekterm. Dit zou beslist leiden tot een lagere ranking. Google heeft een Zoekwoordenplanner en partijen als Moz en Powersuite natuurlijk ook.

3. Kijk naar de bedoeling van het zoeken (SEO search intent)

De huidige SEO – strategieën draaien grotendeels om het beantwoorden van de vragen, die mensen hebben. Wanneer bijvoorbeeld iemand een zoekopdracht invoert in een zoekmachine, zijn ze op zoek naar iets. Elk type vraag heeft een specifiek antwoord nodig. 


Wat is zoekintentie?

Zoekintentie heeft te maken met de reden waarom mensen een specifieke zoekopdracht uitvoeren.

Wat is zoekintentie?

  • Waarom zoeken ze?
  • Zoeken ze, omdat ze een vraag hebben en een antwoord op die vraag willen?
  • Zijn ze op zoek naar een specifieke website?
  • Of zoeken ze, omdat ze iets willen kopen?

Door het goed gebruik van Google Bedrijfsprofiel vindt u namelijk super snel de bedrijfsgegevens van een organisatie of bedrijf. Ze zoeken bijvoorbeeld naar openingstijden, het adres of naar de locatie. Dat is vaak de intentie als mensen snel naar iets op zoek zijn.


Er zijn meerdere zoekintenties:

  • Informatieve-intentie: mensen proberen aanvankelijk informatie te vinden over een specifiek onderwerp.
  • Navigatie-intentie: mensen willen toegang krijgen tot een specifieke website door de term in te voeren in een zoekmachine.
  • Commerciële-intentie: mensen willen iets snel kopen en doen zo onderzoek, voordat ze een aankoop doen.
  • Transactie-intentie: mensen willen iets kopen na het doen van commerciële zoekacties.

Ontdek welke soorten intenties op u van toepassing zijn en probeer vervolgens deze zoekintenties te evenaren, door mensen letterlijk te geven wat ze willen.


4. Landingspagina maken

De volgende stap naar een lange termijn strategie voor SEO zoekwoorden is het maken van geweldige landingspagina’s. In het verleden kreeg elk van de SEO zoekwoorden een eigen landingspagina. Tegenwoordig zijn zoekmachines zo slim, dat ze vooral SEO search intent gebruiken om zoekers het beste antwoord op hun vragen te geven. De pagina, die deze vragen het beste beantwoordt, staat bovenaan. Zoekmachines begrijpen ook subtiele verschillen tussen Google zoekwoorden, zodat u geen landingspagina’s hoeft te maken voor alle subtiele varianten van een zoekwoord. U kunt een pagina eenvoudig optimaliseren voor meerdere trefzinnen, synoniemen en verwante trefzinnen.

5. SEO Zoekwoorden overzicht maken

We raden u aan uw paginastructuur op een gestructureerde manier te bouwen. Maak een tabel en voeg uw lijst met Google zoekwoorden toe. Het gebruik van een tabel dwingt u een structuur in te stellen en relevante landingspagina’s te maken. Zet de SEO zoekwoorden in de eerste kolom en voeg kolommen toe voor de verschillende niveaus van de structuur van uw site. Na het voltooien van uw zoekwoorden onderzoek voor SEO, moet u een duidelijk overzicht hebben van de termen, die mensen gebruiken, en de termen waarvoor u wilt, dat de pagina’s op uw site worden gevonden. Dit overzicht zou u moeten helpen bij het schrijven van content voor uw website.

6. Longtail keywords strategie hoort bij zoekwoordenonderzoek

Geen enkele website mag vertrouwen op één trefwoord of één sleutelzin voor zijn verkeer. U moet uw missie als uitgangspunt nemen. Zet vervolgens de genoemde stappen in het uitvoeren van goed SEO zoekwoordenonderzoek. Lange termijn zoekwoorden worden ook wel ‘longtail keywords’ genoemd. Door in te zetten op longtail zoekwoorden is de concurrentie vaak nog te verslaan.

7. Hoeveel sleutelwoorden heb ik nodig op mijn website?

We kunnen u niet het exacte aantal SEO zoekwoorden vertellen, dat u zou moeten hebben. We kunnen u wel vertellen, dat u er veel nodig heeft. Zelfs als u een redelijk kleine onderneming heeft, zult u waarschijnlijk eindigen met een paar honderd SEO zoekwoorden. Denk na over op welke Google zoekwoorden u wilt rangschikken en welke SEO zoekwoorden niet meteen zo belangrijk zijn.  

8. Longtail keywords in uw SEO zoekwoordenonderzoek?

Focussen op ‘longtail keywords‘ moet een belangrijk onderdeel zijn van een langetermijnstrategie voor zoekwoorden onderzoek. Deze SEO zoekwoorden zijn trefwoorden of sleutelzinnen, die specifieker en meestal langer zijn dan vaker voorkomende zoekwoorden. ‘Longtail keywords‘ krijgen namelijk minder zoekverkeer, maar hebben meestal een hogere conversiewaarde, omdat ze zich meer richten op een specifiek product of onderwerp. 

9. SEO Zoekwoordenonderzoek – de concurrentie

Houd altijd de concurrentie in de gaten! Of u nu op zoek gaat naar ‘longtail keywords‘, die specifiek zijn en uit meerdere zoekwoorden bestaan, of naar hoofdtermen, ze zijn grotendeels afhankelijk van uw concurrentie. Als de concurrentie in uw niche hoog is, zult u het moeilijk vinden om te rangschikken op basis van competitieve termen. Als u weinig concurrentie heeft, kunt u zelfs rangschikken voor hoofdtermen. Dus hoe bepaalt u uw concurrentie? Waar bent u naar op zoek? Er zijn twee stappen om goed te beoordelen, waar u staat ten opzichte van uw concurrentie: 

Google en analyseer uw concurrentie

Google de zoekwoorden, die zijn voortgekomen uit uw SEO zoekwoord onderzoek. Begin met de meest relevante term. De meest algemene. Bekijk de resultatenpagina van de zoekmachine (SERP). Dit zijn de websites, waar u mee strijdt als u uw content voor een dergelijk zoekwoord hebt geoptimaliseerd.

Wat voor websites staan er op de SERP?

Controleer de volgende dingen om te controleren of u kunt concurreren met de websites op die resultatenpagina: Zijn de websites professionele websites? Zijn dit bedrijfswebsites? Vraag uzelf af of u ‘gelijk’ bent aan deze bedrijven. Behoort uw website tot deze sites? Is uw bedrijf van vergelijkbare grootte en heeft het net zoveel invloed in uw niche? Toont de SERP bekende merken?

Kies uw concurrentie realistisch

Het is moeilijker om te rangschikken als u concurreert met sites met sterke merknamen. Als merken bekend zijn van tv- of radiocommercials, worden uw kansen om te worden gerangschikt nog kleiner. Hoe zit het met de content van deze websites? Is de content goed geschreven en goed geoptimaliseerd? Hoe lang zijn de artikelen op de sites? Als uw concurrentie slechte content aanbiedt, heeft u een grotere kans om ze te overtreffen!

Google Ads Den Haag

Zijn er advertenties in Google? En hoeveel kost het betalen per klik in Google Ads campagnes? Zoektermen met een hoge pay-per-click zijn meestal ook moeilijker te vinden in de organische resultaten.

Hoe vergelijkt u zichzelf met de concurrentie?

Het komt allemaal neer op een enkele vraag: hoe staat mijn website in vergelijking met de websites in de SERP’s? Heeft u het zelfde marketingbudget: ga u gang en concentreer u op die hoofdtermen. Zo nee: probeer longtail keywords.

Longtail keywords, zoekwoorden, zoekwoordenonderzoek

Longtail keywords

De volgende stap is om dezelfde analyse uit te voeren met een zoekwoord, dat iets langer is. Langere en specifiekere zoektermen genereren minder verkeer. Rangschikken op die voorwaarden zal echter veel eenvoudiger zijn. Focussen op een hele reeks ‘longtail keywords’ zou heel wat verkeer kunnen aantrekken. Als u eenmaal in staat bent geweest om te rangschikken voor die ‘longtail keywords, zal het streven naar meer hoofdtermen gemakkelijker zijn.

10. Probeer, evalueer en probeer het opnieuw

Zodra u een grondige analyse hebt gemaakt van uw kansen om te rangschikken op een specifieke term, is de volgende stap om een ​​geweldig artikel te schrijven en te optimaliseren. Zorg ervoor, dat u een aantal leuke backlinks aantrekt. En wacht een tijdje. Bekijk uw ranglijst. Staat uw artikel bovenaan?

Evalueer de Google SERP’s

Heeft het de eerste pagina van Google’s SERP’s gehaald? Of is het verborgen op pagina 3? Zorg ervoor, dat u uw artikelen in de SERP’s evalueert. Google de voorwaarden, waarvoor u uw artikelen hebt geoptimaliseerd. Controleer of uw SEO optimalisatie vruchten afwerpt! Als u niet in staat bent om te rangschikken op de eerste pagina, probeer dan een ander artikel te schrijven. Focus dan bijvoorbeeld op longtail zoekwoorden. Maak het een beetje specifieker, meer niche. En zie hoe dat gaat. Evalueer opnieuw. Ga door met dit proces, totdat u op die eerste pagina van de SERP’s raakt!

11. SEO zoekwoordenonderzoekAd-hoc strategieën

In een ideale wereld zou u uw zoekwoordenonderzoek doen, een mooie tabel maken en landingspagina’s voor elke tabel maken. Uw sitestructuur is perfect en u blogt en schrijft elke dag, waardoor uw site hoger en hoger scoort in Google. Helaas leven we in de echte wereld. Natuurlijk, uw zoekwoordonderzoek zal niet altijd zo uitgebreid zijn. En ook sommige berichten of artikelen worden niet geschreven als onderdeel van een geweldige strategie. Het kan ook zijn, dat het onderwerp in het nieuws was of iets dat u heeft geïnspireerd om te schrijven.

Als u iets schrijft, dat niet precies in uw strategie past, betekent dit niet, dat u niet moet proberen, die content goed te laten ranken. U kan het nog steeds gebruiken om te rangschikken voor iets, dat gerelateerd is aan de termen in de lijst met uw SEO zoekwoordenstrategie. Gebruik SEO tools zoals Google Trends om te kiezen voor welk zoekwoord u wilt rangschikken. Neem in elk geval de tijd om na te denken over hoe u uw artikel in uw strategie kunt laten passen. 

12. Synoniemen en gerelateerde zoekwoorden

Synoniemen zijn directe vervangende woorden voor uw focus zoekwoord. Gerelateerde SEO zoekwoorden en concepten zijn niet een directe vervanging, maar termen en zinnen, die het begrip van uw focus-sleutelzin verdiepen en verbreden. Door namelijk synoniemen en gerelateerde trefzinnen in uw tekst te gebruiken, kunt u een compleet beeld schetsen van uw focus-sleutelzin in uw artikel. Let op: gebruik uw focus zoekwoord niet vaker dan één keer.

13. Enkelvoudig of meervoudig focuswoord – search intent

Moet u zich richten op het enkelvoud of het meervoud van een zoekwoord? Nou, dit is afhankelijk van de vraag. Aangezien Google meer leert over de SEO search intent van uw zoekopdracht, kan deze beter raden wat u precies zoekt. Zorg er voor dat, u weet, wat u op uw pagina aanbiedt. En dat het past bij de vraag en de resultaten, die Google geeft over die vraag. Er zijn redenen, waarom u nog wilt optimaliseren voor een zeer specifieke woordvorm van een zoekwoord. In dit geval kunt u uw focus sleutelzin tussen aanhalingstekens plaatsen: “beste film ooit”.

14. SEO Zoekwoordenonderzoek: de meest voorkomende fouten

We hebben besproken, wat u moet doen bij het kiezen van zoekwoordtermen, -zinnen en -groeperingen. Hier volgt een kort overzicht van veelvoorkomende fouten, die bedrijven maken bij het kiezen van de SEO zoekwoorden voor hun strategie.


15. Zoekwoorden onderzoek top 5 fouten

  1. Kies geen termen die veel te breed zijn zoals bijvoorbeeld software, SEO of coaching.
  2. Het negeren van zoekwoorden onderzoek en het op het gevoel doen.
  3. Accepteer wat een SEO specialist, die niet bekend is met uw bedrijf, suggereert als het niet de juiste pasvorm lijkt of als u dergelijke soorten producten of diensten niet aanbiedt. Vergeet niet, dat hun specialiteit SEO optimalisatie is, niet het aanbod van uw specifieke bedrijf.
  4. Het kiezen van termen, die niet logisch zijn op de pagina. Zorg, ervoor dat de termen die u selecteert, overeenkomen met het onderwerp van de pagina om de bedoeling van de zoeker te betalen.
  5. Het vastlopen op voorwaarden, die niet zijn doorzocht of geen volume hebben. U kunt deze termen altijd als secundaire termen opnemen in uw zoekwoorden strategie. Maar als niemand een term zoekt, gaat niemand naar uw website.

16. Zoekwoorden lijst ordenen

Wanneer u een zoekwoordenonderzoek doet voor uw gehele website, gebruikt u het als een document, waarnaar u verwijst, wanneer u nieuwe content schrijft. Het maakt het schrijfproces daardoor ook veel overzichtelijker. De meeste mensen verdelen de SEO zoekwoorden in secties in een Excel-spreadsheet. U kunt ze bijvoorbeeld in de volgende secties verdelen:

  • Uw belangrijkste zoekwoorden
  • Bewustzijns zoekwoorden. Dit zouden bijvoorbeeld hoofdtermen kunnen zijn.
  • Categorie zoekwoorden
  • Subcategorie zoekwoorden
  • Zoekwoorden voor producten / diensten
  • Vraaggerichte zoekwoorden

Het is belangrijk om dit zoekwoorden document ongeveer elk kwartaal bij te werken, of als u nieuwe zoekwoorden vindt, die u in uw content wilt opnemen.


zoekwoordenonderzoek, marketing tool, SEO tools

Gratis SEO tools voor zoekwoorden onderzoek


Voor en nadelen van de Google Keyword Planner 

De data van de Google Keyword Planner is van hoge kwaliteit. Dat is niet meer dan logisch, want de data, komt direct vanuit de zoekmachine zelf. Zoals gezegd maakt dit de data betrouwbaar en accuraat. De keyword planner van Google heeft ook wat beperkingen. Dit komt, vanwege het feit, dat de tool de laatste jaren met name is geoptimaliseerd om Google Ads campagnes mee te ontwerpen. De keyword planner bundelt vaak nauw verwante zoektermen en voegt ze samen tot één zoekterm. Het label ‘Competition’ laat de concurrentie zien binnen Google Ads en dus niet voor SEO. Met de Google Keyword Planner heb je verder een goede tool om zoekwoorden te vinden.

SEO Zoekwoordenonderzoek conclusie

Zoekwoordenonderzoek zou het begin moeten zijn van elke duurzame SEO strategie. Het resultaat is een lange lijst met Google zoekwoorden, waarop u gevonden zou willen worden. Maar het moeilijkste komt nog, namelijk schrijven of bloggen. U moet artikelen en blog posts schrijven over elk sleutelwoord, waarvoor u gevonden wilt worden. Met een kwalitatief goed zoekwoordonderzoek heeft u daar een goede basis voor. Komt u er zelf niet uit of heeft u geen tijd? Denk er dan eens over na om uw webteksten te laten schrijven door SEO bureau Connect your World.

SEO optimalisatie – Content Marketing Blogs

SEO specialist Den Haag

Herman is een ervaren freelance SEO specialist en Content marketing expert uit Den Haag. Daarnaast is Herman de eigenaar van Connect your World, een Content Marketing en SEO Bureau in Den Haag.

SEO expert inhuren

U kunt ons SEO bureau ook inhuren in de volgende regio’s:

Wilt u ons als SEO expert inhuren of een zoekwoordenonderzoek of zoekwoorden analyse voor uw website ontvangen? Bel of mail ons! Kijk ook eens naar onze FAQ als u de betekenis wilt weten van een bepaalde SEO term.

SEO tarieven

SEO & Content Marketing Bureau Connect your World

Dr. J. Presserstraat 313
Den Haag, Nederland 2552 LW
Telefoon: +31641226543
E-mail: info@connectyourworld.nl

Online marketing checklists

SEO bureau Connect your World heeft verschillende SEO checklists op de website staan. Hiermee kunt u al vast zelf een start maken met de SEO optimalisatie van uw website. Uw SEO laten doen, blijft natuurlijk ook een optie.

Free SEO tools

Bekijk ook eens onze lijst met veelal gratis SEO tools om de zoekmachinemarketing voor uw website te verbeteren.

connectyourworld

Herman Geertsema is een zeer ervaren freelance SEO specialist met meer dan 10 jaar ervaring. Daarnaast is hij al meer dan 20 jaar werkzaam als content marketeer. Om zich verder te specialiseren heeft hij een HBO opleiding Internetmanagement en Webdesign succesvol afgerond. In online projecten kan Herman ook de rol van projectmanager/scrummaster op zich nemen, aangezien hij Scrum gecertificeerd is. In 2018 kwam Herman zijn droom uit en startte hij zijn eigen SEO en Content Marketing bureau Connect your World in Den Haag. Inmiddels bestaat Connect your World ruim 5 jaar waarin hij (MKB) bedrijven helpt met het verbeteren van hun online zichtbaarheid om zo een hogere omzet en meer winst te behalen. Naast zijn uitgebreide kennis van On en Off Page SEO, Technische SEO, lokale SEO en het schrijven van webteksten is Herman ook een strategisch sparringpartner. Bij Connect your World houden wij van ambitieuze doelstellingen. Bent u na 6 maanden niet tevreden dan krijgt u 300 Euro retour. Connect your World houdt niet van het ‘uurtje factuurtje’ principe. Klanten noemen ons betrouwbaar en goed bereikbaar. We zijn inmiddels groot geworden door klein te blijven. Kijk voor meer informatie op https://connectyourworld.nl of neem contact op via info@connectyourworld.nl of tel 06-41226543 Met vriendelijke groet, Herman Geertsema, SEO specialist Den Haag

Connect your World
1
Hoe kan ik je helpen? Connect your World kan je helpen met het beter vindbaar maken van je website. Informeer naar de mogelijkheden of vraag direct een gratis SEO scan aan.