• 06-41226543
  • hermanconnects@gmail.com voor een SEO check

Zeven belangrijke SEO adviezen voor het MKB

Zeven belangrijke SEO adviezen voor het MKB

De Utrecthse Baan in Den Haag, SEO adviezen
De Utrechtse Baan in Den Haag

SEO adviezen voor meer omzet.

Voor een klein bedrijf is een solide SEO-strategie essentieel voor het stimuleren van groei en het opbouwen van interesse in een merk. Deze SEO adviezen helpen u om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

Het starten van een bedrijf is geen eenvoudig proces en het wordt nog moeilijker als u uw bedrijf wilt uit breiden. Als u een klein bedrijf hebt, moet u op de meeste digitale platforms aanwezig zijn om reclame te maken voor uw producten of de services die u aanbiedt. Sommige van de digitale platforms, die u moet bezoeken, zijn sociale media en zoekmachines.

Start-ups hebben baat bij SEO adviezen

Start-ups en kleine tot middelgrote ondernemingen kunnen consultants en SEO diensten echter behoorlijk duur vinden. Vooral als ze geen grondig onderzoek hebben gedaan en ze proberen de kosten laag te houden. Hier is een SEO checklist, die u helpt om uw SEO-taken voor een kleine onderneming te prioriteren:

1. Ken uw doelgroep goed

Dit is erg belangrijk, omdat u moet weten aan wie u verkoopt en wat uw doelmarkt is. Wanneer u weet, wie uw doelgroep is of zal zijn, wordt het eenvoudig om uw producten of diensten op de markt te brengen, content te creëren en te zoeken naar de trefwoorden die u onder andere kunt gebruiken. Daarom, of u nu een SEO bureau inhuurt of dat u het zelf doet, moet u uw doelgroep onderzoeken om de juiste keuzes te maken.

2. Los technische problemen op en optimaliseer uw pagina

Als u niets over SEO weet of als u een beperkte kennis over SEO hebt, is het raadzaam om een ​​SEO Specialist of SEO bureau in te huren. Uw website zou geen technische problemen moeten hebben, zoals dubbele content, broken links en een trage pagespeed ook wel paginasnelheid hebben. Als deze problemen niet zijn opgelost, hebben ze invloed op uw ranglijst en verkeer naar uw pagina, waardoor het moeilijk wordt om te profiteren van SEO strategieën. Nadat u de technische problemen hebt opgelost, moet u de pagina’s optimaliseren door content van hoge kwaliteit te maken door grondig onderzoek uit te voeren. Sommige dingen, die u moet optimaliseren bij het maken van inhoud zijn: Titels, Metabeschrijvingen, Alt-tekst en afbeeldingen..

3. Registreer en optimaliseer Google Mijn Bedrijf

Wanneer u een bedrijf start, moet u het heel gemakkelijk maken, dat mensen u vinden op Google-plaatsen en op internet. Daarom moet u uw Google Mijn Bedrijf registreren en optimaliseren zodat klanten en andere mensen u gemakkelijk kunnen vinden. Google Mijn Bedrijf wordt ook wel Google My Business genoemd. Dit is een van de SEO adviezen, wat een ‘must have’ moet zijn voor de kleine ondernemer. Het optimaliseren van uw Google Mijn Bedrijf is eenvoudig, omdat u deze alleen hoeft te claimen en verifiëren op haar website. Sommige dingen, die u moet onthouden bij het optimaliseren van uw bedrijf zijn: Vul zoveel mogelijk velden in om uw vermelding te verbeteren, bijvoorbeeld door video’s en foto’s toe te voegen. Kies de juiste categorie voor uw bedrijf.

4. Beheer de lokale bedrijfsvermeldingen

Bij het optimaliseren van uw bedrijf moet u begrijpen dat consistentie en nauwkeurigheid erg belangrijk zijn om te voorkomen dat mensen verward raken. Als gevolg hiervan moeten de naam, het adres en het telefoonnummer (NAW) van uw bedrijf kloppen om uw lokale aanwezigheid te verbeteren.

5. Voeg schema-mark-up toe

Het toevoegen van schema mark-up is een van de volgende SEO adviezen. Schema-markeringen verzenden meestal zoekmachine-signalen over de componenten van een pagina, waaronder: Telefoonnummer, Adres, Zaken nummer, Ratings en Kantooruren.

6. Registreer bij Google en Bing webmasterhulpprogramma’s

Als u al een website heeft, moet u zich registreren bij zoekmachines zoals Google en Bing en uw sitemap indienen. Dit is erg belangrijk, omdat u zult ontdekken wat de zoekmachines begrijpen en weten over uw inhoud van zoekmachines.

7. Registreer bij Google Analytics

Hoewel de webmasterhulpprogramma’s u een breed scala aan informatie over zoekmachines bieden, biedt Google Analytics veel informatie over de weergaven van gebruikers. Het is belangrijk om de mening van uw gebruikers te kennen, omdat u hun ervaring op uw website kent en begrijpt hoe u hen een betere ervaring kunt bieden door uw inhoud of services te verbeteren. Google Analytics helpt u het volgende te weten te komen: De populairste bestemmingspagina’s & de populairste exitpagina’s. De pagina’s, die vaak worden bezocht, zijn belangrijke verkeersbronnen op uw pagina.

SEO Blogs over Linkbuilding & UX-design

SEO Specialist inhuren Den Haag

Herman Geertsema is de eigenaar van Connect your World: specialist in SEO & Content Marketing gevestigd in Den Haag. Hij is een ervaren SEO specialist en helpt u graag op weg met lokale SEO. Hij heeft ook ervaring in Content Marketing en kan content SEO vriendelijk verbeterd. Connect your World neemt opdrachten aan in de regio Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Breda. Wilt u een SEO specialist of Content Marketing expert inhuren? Surf naar Mijn Contactpagina en bel of mail mij.

SEO checklist

Met deze SEO checklist verbetert u de SEO rankings van uw website.

connectyourworld

Laat je bericht achter