• 06-41226543
  • hermanconnects@gmail.com (Gratis SEO Scan)

Landingspagina’s optimaliseren voor SEO

Landingspagina’s optimaliseren voor SEO

SEO Landingspagina's

Hoe optimaliseert u een landingspagina?

Landingsspagina’s zijn meestal geoptimaliseerd voor conversies. Dit betekent niet, dat ze niet moeten worden geoptimaliseerd voor SEO. Een voor SEO geoptimaliseerde Landingspagina kan namelijk hoog scoren in Google en dit betekent meer verkeer en meer conversies. In dit artikel zal ik uitleggen hoe u een Landingspagina SEO vriendelijk maakt. U krijgt een controlelijst om ervoor te zorgen, dat uw Landingspagina’s niet alleen voor conversies, maar ook voor zoekmachines zijn geoptimaliseerd.

Wat is een landingspagina?

Een landingspagina is de eerste pagina, die gebruikers moeten bezoeken, wanneer ze op uw website terechtkomen. Voor veel websites is dat de startpagina, omdat dit de pagina is, die gebruikers bezoeken zodra ze de domeinnaam in een browser typen. In het kader van digitale marketing is een landingsspagina de 1e pagina, die u gebruikers wilt laten zien, wanneer ze vanuit bijvoorbeeld uw campagnes op een advertentie klikken (intern of extern). Landingspaginas

Drie vragen voordat u een Landingspagina gaat maken

  1. Wat is uw doel? Waarom moeten mensen op deze Landingspagina komen? Moeten ze iets kopen, een formulier invullen of zich inschrijven voor een nieuwsbrief? Definieer daarom uw conversies.
  2. Wie zijn mijn concurrenten? En wat moet ik doen om ze te verslaan? Waarom zijn ze succesvol en valt dat te kopiëren of te overtreffen?
  3. Wie is uw doelgroep? Hoe meer u uw potentiële doelgroep begrijpt, hoe beter u weet wat hun wensen zijn en wat ze willen.

Landingspagina Checklist

  • Maak uw Landingspaginas kort met alleen de meest noodzakelijke en essentiële informatie.
  • Gebruik kwalitatief goede sterke content. Dit wekt namelijk vertrouwen.
  • Zorg dat er niet teveel uitgaande hyperlinks zijn. U wilt namelijk, dat ze een actie gaan ondernemen. Ze wegleiden naar een andere pagina geeft een verkeerd signaal af.
  • Maak conversies super gemakkelijk. Eenmaal op de pagina moeten ze doen, wat u voor ogen heeft.
  • Besteed aandacht aan het design en houd bijvoorbeeld de navigatie zo simpel als mogelijk. Er mag namelijk niets staan tussen de websitebezoeker en de actie die hij of zij moet uitvoeren.
  • Heb een duidelijke ‘Call to Action‘. Leg stapsgewijs uit wat er moet gebeuren en wat de volgende stap moet zijn. Knoppen zoals ‘koop nu’ bijvoorbeeld graag in felle contrasterende kleuren.
  • Creëer ‘catchy’ titels. Trek u klant naar binnen met een uitdagende vraag.
  • Engaging content doet de helft van het werk voor u. Personaliseer en moedig bezoekers aan om het gebruik van uw product in de toekomst te visualiseren. Wat levert het de klant bijvoorbeeld op door met u in zee te gaan?
  • Praat niet teveel over uzelf, want daar heeft de lezer bijna nooit echt interesse in. Geef puur antwoord op de vraag en wat u bijvoorbeeld voor ze kan doen om hun leven te verbeteren of te vergemakkelijken.
  • Kom met een spectaculair aanbod.
  • Maak uw pagina makkelijk te scannen. U heeft 8 seconden de tijd om iemand te overtuigen op uw website te blijven.
  • Gebruik kwalitatief goede afbeeldingen en gebruik kleur. Hiermee wordt uw Landingspagina veel aantrekkelijker om te gebruiken en tot actie over te gaan.
  • Zorg voor klikbare buttons. Klanten zijn vaak bereid om een aankoop te showen op hun social media. Dat levert u vervolgens weer gratis reclame op.

Wat zijn SEO Landingspagina’s?

SEO Landingspagina’s hebben alle kenmerken van een landingspagina. Dat wil zeggen, dat ze voornamelijk zijn geoptimaliseerd voor conversies, maar ze zijn ook SEO vriendelijk.

In de meeste gevallen zorgt het SEO vriendelijk maken van uw Landingspagina’s bijvoorbeeld voor:

  • Het vergroten van uw kansen om hoger te rangschikken voor de zoektermen die u wilt.
  • Een sterkere branding.
  • Het verbetert de gebruikerservaring, omdat SEO principes een pagina gebruiker vriendelijker kunnen maken.

Hoe SEO vriendelijke landingspagina’s te bouwen

Dit zijn de stappen die u moet volgen om uw landingspagina’s te optimaliseren:

  • Publiceer landingspagina’s naar uw eigen domein.
  • Optimaliseer de URL’s van uw Landingsspagina’s.
  • Maak uw Landingspagina’s https.
  • Bepaal voor welke zoekwoorden u wilt rangschikken.
  • Optimaliseren voor On Page SEO.
  • SEO analyse van uw content.
  • Optimaliseer afbeeldingen en video’s.
  • Voeg gestructureerde gegevensmarkering toe.
  • Optimaliseren voor mobiel.
  • Pagespeed optimalisatie.
  • Voeg interne links toe, die naar uw Landingspagina verwijzen.
  • Promoot uw Landingspagina en ontvang backlinks.
  • Gebruik 301 omleidingen om uw SEO inspanningen te consolideren.

Publiceer landingspagina’s naar uw eigen domein

Dit is de eerste stap om te volgen en een zeer belangrijke. Om van een SEO voordeel te profiteren, moeten namelijk de Landingspagina’s onder uw eigen domein worden gepubliceerd. Als u een externe service gebruikt om uw Landingspagina’s te hosten, is de kans dat u een ranglijst behaalt, minimaal. Veel externe serviceproviders bieden bijvoorbeeld de mogelijkheid om een ​​Landingspagina onder hun eigen subdomein te publiceren. Veel providers van landingspagina’s bieden deze optie aan tegen een meerprijs, maar het is de juiste keuze. Een nog beter alternatief is om de Landingspagina rechtstreeks op uw website te ontwerpen en hosten. Als u bijvoorbeeld op WordPress zit, kunt u een aangepaste paginasjabloon maken en deze bijvoorbeeld toepassen op een normale WordPress pagina.

Een Landingspagina moet deel uitmaken van uw website

Op deze manier zal de Landingspagina deel uitmaken van uw website, een deel van het vertrouwen en de autoriteit van uw domein delen. En hoeft u geen maandelijkse kosten te betalen aan externe partijen. Als u bovendien de Landingspagina in uw domein gebruikt, verhoogt u het gebruikersvertrouwen. Omdat gebruikers uw website niet hoeven te verlaten. Dit vertaalt zich in meer conversies. Dus aan het einde van de dag is het een win-win situatie voor zowel SEO als voor conversies.

Optimaliseer de URL’s van uw Landings-pagina

De URL van een Landingspagina moet voldoen aan alle regels van SEO vriendelijke URL’s.

Denk bijvoorbeeld aan:

  • Kort en to the point. Lange urls verwarren zowel zoekmachines als gebruikers.
  • Neem zoekwoorden op en neem zoekwoorden op die u wilt targeten, maar geen keyword stuffing.
  • Alle karakters zijn kleine letters.
  • Geen witte ruimten.
  • Woorden worden gescheiden door “-“.

Landingspagina url’s moeten kort zijn en gemakkelijk te onthouden. Zodat ze wanneer ze in sociale netwerken of forums worden gedeeld, zinvol zijn.

Maak uw Landingspagina’s https

Het hebben van een SSL, die is gekoppeld aan uw Landinggspagina’s en website in het algemeen, is uiterst belangrijk. Het geeft u namelijk een kleine, vergelijkende ranking boost, aangezien Google https gebruikt in hun ranking algoritme. Daarnaast is het een andere manier om gebruikers te laten weten, dat ze uw website kunnen vertrouwen voor het delen van hun persoonlijke gegevens en het doen van een aankoop.

Bepaal voor welke zoekwoorden u wilt rangschikken

Om een ​​pagina te kunnen optimaliseren, moet u eerst weten voor welke zoekwoorden u de specifieke pagina wilt rangschikken. Als het gaat om de SEO van de Landingspagina’s, wordt deze taak een beetje lastiger omdat de SEO zoekwoorden namelijk synchroon moeten lopen met de kopie van de landingspagina.

De beste manier om dit bijvoorbeeld te benaderen is:

  • Maak eerst uw landingspagina kopie gereed zonder rekening te houden met zoekwoorden.
  • Bepaal voor welke zoekwoorden u uw landingspagina wilt rangschikken in de SERPS.
  • Plaats vervolgens de zoekwoorden op uw pagina, als onderdeel van het SEO proces op de pagina.

Zoekwoordonderzoek voor Landingspagina’s

Laten we eens kijken hoe u bijvoorbeeld kunt vinden voor welke zoekwoorden uw bestemmingspagina’s moeten worden geoptimaliseerd, nadat u uw kopie gereed hebt gemaakt.

Methode 1

De eerste stap is om naar uw favoriete zoekwoordenonderzoek tool te gaan en naar trefwoorden te zoeken die betrekking hebben op uw content. Hoewel voor velen klinkt dit misschien als een voor de hand liggende stap. Wat u zoekt in dit stadium zijn zoekwoorden, die u een hoge ranking op Google kunnen geven. We willen namelijk allemaal onze landingspagina’s classificeren voor zeer concurrerende zoekwoorden, maar tenzij u een echt sterke website heeft, is dit niet mogelijk.

Realistische SEO doelen

Verlies niets van uw tijd door uw pagina’s te optimaliseren voor zoekwoorden, waarmee u nooit een noemenswaardige ranking zal krijgen. Het is beter om zoekwoorden te identificeren, die u daadwerkelijk kunnen rangschikken op de topposities. Deze kunt u dan targeten. Nu u ervan overtuigd bent dat het hebben van realistische SEO doelen belangrijk is, gaan we door met ons zoekwoordonderzoeksproces. Laten we aannemen dat het uw taak is om de Landingspagina voor bijvoorbeeld uw handtassen op Google te optimaliseren. Voer uw belangrijkste doel zoekwoord ‘handtassen voor vrouwen’ in en klik op Zoeken. Zoals u kunt zien, is dit zoekwoord een hoog volume zoekwoord maar ook zeer concurrerend. Zoeken naar dit sleutelwoord in Google, kunt u ook zien, dat de eerste pagina wordt gedomineerd door grote warenhuis merken.

Wat kan u doen? Ga voor longtail keywords

Vind bijvoorbeeld ‘longtail keywords‘ die minder concurrerend zijn en optimaliseer daar uw landingspagina’s voor. Ik weet, dat u misschien denkt dat langzame zoekwoorden minder zoekvolume hebben, en dat klopt inderdaad. Maar het krijgen van een top ranking van een laag zoekvolume voor zoekwoorden krijgt u meer verkeer dan een 2 e of 3 e page ranking voor een populair zoekwoord. Gebruik de geavanceerde filteropties van de trefwoorden tool om geschikte en relevante ‘longtail keywords’ te vinden.

Methode 2

Een andere manier om zoekwoorden te vinden, die u in uw optimalisatieproces kunt gebruiken, is analyseren welke zoekwoorden verkeer naar pagina’s leiden, die al op de topposities van Google staan.

Optimaliseren voor On Page SEO

Zodra u een duidelijk idee hebt voor welke zoekwoorden u wilt dat de pagina wordt gerangschikt, is de volgende stap om die zoekwoorden toe te voegen aan uw pagina.

Voeg het hoofdzoekwoord toe aan de URL

Ga terug en bekijk de url van uw pagina en zorg ervoor, dat u uw belangrijkste doel zoekwoord opneemt.

Neem zoekwoorden op in uw title-tag

Elke pagina die op internet wordt gepubliceerd, heeft een title tag. Dit is niet noodzakelijk wat op de pagina wordt weergegeven (dat is de H1-tag), maar wat wordt weergegeven op de pagina’s met browser en zoekmachineresultaten. In het title tag moet u namelijk uw hoofd zoekwoord of nauwe variaties opnemen.

Voeg zoekwoorden toe aan uw meta-beschrijvingen

De beschrijving van de metagegevens wordt niet op de pagina zelf weergegeven. Het wordt mogelijk weergegeven in de zoekresultaten onder uw titel. Wat belangrijk is als het op SEO aankomt, is om verwante sleutelwoorden in uw beschrijving op te nemen en ze interessant te maken, zodat gebruikers worden aangemoedigd om op uw fragment te klikken en uw website te bezoeken. Google geeft niet altijd de meta beschrijvings waarde weer, die u opgeeft. Maar er wordt soms een aangepaste beschrijving gemaakt op basis van de inhoud van de pagina. Desondanks moet u altijd de meta beschrijvings tag van al uw pagina’s optimaliseren.

Gebruik zoekwoorden of sluit variaties op uw hoofdkop (H1-tag) en subkoppen

Het eerste element van een pagina is de H1-tag. In de meeste gevallen is de H1-tag hetzelfde als de paginatitel en dit is goed. Voor een betere optimalisatie kunt u daarom verschillende zoekwoorden in uw H1-tag gebruiken.

Een goede Landingspagina heeft verschillende secties, deze secties moeten bijvoorbeeld een H2-kop en subsecties en een H3-kop hebben. Probeer bij het ontwerpen van een pagina altijd een hiërarchische structuur te gebruiken. Bovenop de structuur heeft u een H1 kop (slechts één per pagina), dan kunt u bijvoorbeeld meerdere H2’s en dan H3’s hebben.

Optimaliseren voor Content SEO

Een ander element dat ook moet worden geoptimaliseerd, is de daadwerkelijke content van de pagina. Tot nu toe hebben we de titel, beschrijving en koppen geoptimaliseerd, maar we moeten ook de rest van de content optimaliseren.

Zorg ervoor dat u goede content op de pagina hebt staan

Om te beginnen moet uw Landingspagina content bevatten en niet alleen afbeeldingen of video’s. Dit is erg belangrijk. Zoekmachines kunnen tekst namelijk gemakkelijker begrijpen dan afbeeldingen of video’s. Afhankelijk van het ontwerp van de pagina, kunt u intelligente manieren gebruiken om de tekst toe te voegen die u nodig hebt voor SEO doeleinden, zonder uw ontwerp te breken.

Volg deze eenvoudige richtlijnen:

Probeer boven aan de pagina een paar regels tekst toe te voegen. Dit kan onder uw hoofdtitel liggen. Het doel hiervan is om zowel zoekmachines als gebruikers een goede indicatie te geven van waar de pagina over gaat.

Tekst toevoegen aan een Landingspagina

Voeg meer tekst toe onder uw hoofdaanbod. Meestal wordt op een landingspagina het hoofdaanbod weergegeven boven de vouw, zodat gebruikers deze kunnen zien, zodra ze de pagina bereiken. Dit is goed! U hoeft uw ontwerp niet te veranderen om meer tekst boven de vouw toe te voegen, maar u kunt dit verderop in de pagina doen.

Wees voorzichtig met het gebruik van accordeons

Zorg ervoor dat belangrijke teksten niet verborgen zijn in accordeons. Accordeons zijn namelijk erg handig, vooral op mobiele apparaten, maar als algemene vuistregel, gebruik ze alleen als het nodig is. Als u iets belangrijks met je gebruikers en zoekmachines wilt delen, verberg het dan niet in een accordeon. Maar maak het zichtbaar op de pagina. Gebruik accordeons van minder belangrijke berichten.

LSI-zoekwoorden toevoegen aan uw content

LSI-termen (Latent Semantic Index) zijn zinnen die dezelfde betekenis hebben als uw doel zoekwoorden. Dus in plaats van dezelfde zoekwoorden in uw tekst te herhalen en het risico te lopen dat u een met trefwoord gevuld exemplaar krijgt, kunt u uw exemplaar vinden en bijvoorbeeld verrijken met LSI-zoekwoorden. U kunt de Lsi-grafiek gebruiken om gerelateerde zoekwoorden te vinden die u in uw content kunt gebruiken.

Optimaliseer afbeeldingen en video’s

Landingspaginas hebben over het algemeen veel visuals, hetzij in de vorm van afbeeldingen of video’s. In termen van SEO moet u ervoor zorgen dat deze elementen op een SEO vriendelijke manier op de pagina worden ingevoegd.

Beeld SEO

Voor alle afbeeldingen moeten bijvoorbeeld drie elementen zijn geoptimaliseerd:

Bestandsnaam. Het is niet het grootste SEO signaal, maar het is goed om bestandsnamen te gebruiken die logisch zijn. 

ALT-tekst. Dit is het belangrijkste element voor beeld SEO. Voor elke afbeelding moet u namelijk een zinvolle ALT-tekst hebben. De ALT-tekst wordt weergegeven in de browser, wanneer afbeeldingen zijn uitgeschakeld en wordt gebruikt door zoekmachines om te begrijpen waar een afbeelding over gaat. Probeer bij het schrijven van uw ALT-tekst op een natuurlijke manier zoekwoorden op te nemen.  

Bijschriften van afbeeldingen. Voor elke afbeelding kunt u ook een bijschrift opgeven. Dit is de korte beschrijving, die onder de afbeelding verschijnt. Het bijschrift kan bijvoorbeeld hetzelfde zijn als de ALT-tekst, met een beetje meer details.

Video SEO

Als u video’s op je Landingspagina hebt, zorg dan dat: Video’s worden weergegeven via een service van derden, zoals bijvoorbeeld YouTube of Vimeo. Video’s zijn meestal een aantal MB’s en het gebruik van een streamingservice is een veel betere optie dan het laden van de video’s van uw server. Voeg videodiagram toe voor elke video om bots in de zoekmachine meer details over uw video te geven. U kunt bijvoorbeeld een JSON-LD-script gebruiken zoals hier beschreven .

Voeg Schema (gestructureerde gegevens markering) toe

Gestructureerde gegevensopmaak is niet alleen beschikbaar voor video’s. Er zijn namelijk een aantal schema’s die u op uw Landingspagina kunt gebruiken, afhankelijk van het product of de service die u verkoopt. Schema’s kunnen de presentatie van uw zoekfragment verbeteren en ook helpen uw pagina hoger te rangschikken. Via schema’s kunt u meer informatie geven aan zoekmachines over wat u verkoopt, hoeveel het kost, voorraadbeschikbaarheid en veel andere nuttige informatie. Voordelen van het gebruik van gestructureerde gegevens op uw Landingspagina’s.

SEO Optimalisatie voor mobiel

Het is meer dan zeker dat uw Landingspagina meer op mobiele apparaten dan op desktop wordt bekeken. Dit betekent dat u om voor de hand liggende redenen moet zorgen, dat deze is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten. Met de introductie van de eerste mobiele index van Google is het belangrijker dan ooit om SEO vriendelijke Landingspagina’s te hebben.

Om uw landingspagina’s voor mobiel te optimaliseren, moet u ervoor zorgen dat:

  • Mobiele pagina’s niet horizontaal scrollen.
  • Ze hebben de volledige inhoud van de desktoppagina
  • snel geladen worden.
  • Geen pop ups of andere elementen die vervelend zijn voor mobiele gebruikers gebruikt worden.
  • Ze zien er goed uit op verschillende resoluties.

Optimaliseren voor ‘pagespeed

De laadsnelheid van een pagina is een bekende SEO ranking factor. Pagina’s die snel worden geladen, zullen vaker hoger scoren dan langzamere pagina’s. Voor Landingspagina’s is snelheid nog belangrijker, omdat verschillende onderzoeken de invloed van snelheid op verkoop en conversies hebben aangetoond. Om te profiteren van zowel de SEO voordelen als meer verkopen, moeten uw Landingspagina’s zo snel mogelijk worden geladen.

Enkele tips om te volgen:

  • Gebruik hulpmiddelen voor beeldcompressie om al uw afbeeldingen te optimaliseren. 
  • Verklein uw CSS en JS.
  • Gebruik een caching-plugin, een CDN of een SEO webhosting provider voor het hosten van uw website en Landingspagina’s en niet voor gedeelde hosting.
  • Voeg nooit video’s toe aan uw website, maar gebruik een streamingdienst zoals YouTube of video.

Voeg interne links toe die naar uw landingspagina verwijzen

Tot nu toe hebben we de structuur en content van een Landinggspagina geoptimaliseerd. Nu is het tijd om te kijken hoe u uw pagina’s het best kunt promoten en de ranglijsten verder kunt verbeteren.

We zullen drie gebieden onderzoeken:

  • Interne links
  • backlinks
  • 301 Omleidingen

Een interne link is een link die naar een pagina in hetzelfde domein verwijst. Terwijl u aan uw SEO werkt, kunt u interne links gebruiken om Google te helpen het belang van uw bestemmingspagina’s te begrijpen. Pagina’s met het grootste aantal interne links worden beschouwd als de meest waardevolle pagina’s van een website en dit kan een positieve invloed hebben op uw SEO.

Wat u moet doen is eenvoudig:

  • Plaats een link die naar uw Landingspagina verwijst vanaf uw startpagina.
  • Voeg een link toe die naar uw landingspagina verwijst in uw voettekst en zijbalk.
  • Vul uw blogposts aan met links.
  • Gebruik zoekwoorden in de ankertekst van de interne links om Google een idee te geven van de zoekwoorden op basis waarvan u een Landingspagina wilt rangschikken.

Wanneer correct gebruikt, kunnen interne links uw SEO helpen en ook een deel van uw websiteverkeer omleiden naar die pagina’s en dit betekent meer conversies.

Promoot uw landingspagina’s en ontvang backlinks

Naast het intern promoten van uw bestemmingspagina’s, moet u ze ook promoten op internet met als doel backlinks te verwerven. Backlinks van hoge kwaliteit zijn een van die SEO factoren, die van grote invloed kunnen zijn op uw ranglijst. Als u bekend bent met off-page SEO praktijken, weet u inmiddels dat links van goede kwaliteit moeilijk te krijgen zijn. Dit is vooral als het gaat om het promoten van landingspagina’s en verkooppagina ’s in het algemeen. Webmasters zijn niet bereid om naar een verkooppagina te linken en dit is normaal en wordt verwacht.

Gebruik 301 omleidingen om uw SEO inspanningen te consolideren

Het belangrijkste doel van een Landingspagina is om de conversies te verhogen. Tijdens dit proces is het normaal om de content van de pagina te wijzigen of zelfs helemaal nieuwe pagina’s te maken. Elke keer dat u dit doet, verliest u alle SEO backlinks en het vertrouwen, dat u hebt opgebouwd en dit is niet goed voor SEO.

Wat is de oplossing?

Gebruik 301 omleidingen telkens wanneer u een nieuwe bestemmingspagina voor dezelfde producten of services maakt. 301 Redirecties instrueren zoekmachines om elke SEO waarde van de ene naar de andere URL door te geven. Alle links die u heeft gemaakt en SEO rankings worden dus niet verloren als u uw nieuwe Landingspagina start. Op deze manier worden bladwijzers, interne links, vermeldingen op sociale media en backlinks automatisch doorgestuurd naar uw nieuwe landingspagina, zonder verbroken koppelingen te maken en tegelijkertijd uw SEO inspanningen te consolideren.

Landingspagina SEO Checklist

Publiceer landingspagina’s naar uw eigen domein

Optimaliseer de URL’s van uw Landingspagina

Maak uw Landingspagina’s https

Bereid uw kopie van de Landingspagina voor

Zoekwoordonderzoek uitvoeren

Zoek trefwoorden die realistisch zijn om te targeten

Voeg zoekwoorden toe aan de pagina-URL

Optimaliseer uw metabeschrijving

Plaats uw doelzoekwoorden in de paginatitel

Voeg gerelateerde zoekwoorden toe aan uw kopjes

Voeg LSI-sleutelwoorden toe aan uw inhoud

Afbeeldingen optimaliseren (bestandsnaam, bestandsgrootte, Alt-tekst en bijschriften)

Video’s optimaliseren (gebruik een streamingdienst, voeg videodiagram toe)

Voeg relevante schema’s toe aan uw bestemmingspagina

Controleer en optimaliseer uw bestemmingspagina voor mobiel

Optimaliseer paginasnelheid

Voeg interne links toe die verwijzen naar uw bestemmingspagina’s (startpagina, voettekst, zijbalk en andere webpagina’s)

Promoot uw bestemmingspagina voor koppelingen

Gebruik 301 omleidingen om SEO te consolideren.

Uiteindelijk gaat het om conversies

Als u de bovenstaande richtlijnen volgt, krijgt u uiteindelijk SEO geoptimaliseerde landingspagina’s. In zakelijke termen betekent dit dat u gericht organisch verkeer rechtstreeks naar uw pagina’s kunt leiden en uw conversies kunt verhogen.

SEO & Content marketing Blogs

SEO specialist Den Haag inhuren

Herman Geertsema is de eigenaar van SEO bureau Connect your World uit Den Haag. Hij is een ervaren SEO consultant en Content Marketing expert. Connect your World voert opdrachten uit in de regio Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht & Breda. In bijvoorbeeld Leiden, Zoetermeer, Rijswijk & Delft hebben wij meerdere projecten met succes afgerond. Heeft u een vraag over Landingspagina’s of wilt u mij inhuren als een SEO expert? Bel of mail mij.

SEO checklist

Verbeter je website sterk met deze SEO checklist.

connectyourworld

Mijn naam is Herman Geertsema. Ik ben de eigenaar van SEO & Content Marketing Bureau Connect your World uit Den Haag. Wij voeren projecten uit in de regio Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht & Breda. Hoe kom ik bovenaan in Google is een vraag die ik kan beantwoorden. Gespecialiseerd in lokale SEO, linkbuilding, content marketing & Google Ads.

Laat je bericht achter

Connect your World
1
Hoe kan ik je helpen? Connect your World kan je helpen met het beter vindbaar maken van je website. Informeer naar de mogelijkheden of vraag direct een gratis SEO scan aan.